برگزاری دوره توانمند سازی بسیجیان کوهبنان

دوره توانمند‌سازی فرماندهان و شورای حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج کوهبنان با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان مزین به نام شهید همدانی در محل نمازخانه مدرسه پروین اعتصامی شهرستان برگزار شد.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: در این نشست احمد معصومی مدیر آموزش و‌ پرورش کوهبنان گفت: مردم مظلوم فلسطین در جنگ سرد و سخت با دشمنان نابرابر هستند.

وی ابراز داشت: طی سال‌های گذشته مقام معظم رهبری در اکثر سخنرانی‌ها به فضای مجازی و اینترنت اشاره دارند در حالی‌که جوانان افسران جنگ نرم هستند.

رئیس آموزش و پرورش کوهبنان افزود: در فضای مجازی کاربر و کنش‌گر داریم در حالی‌که اکثر مردم کاربر فضای مجازی هستند برای فعالیت جا دارد از فضای مجازی شناخت کافی داشته باشیم.

وی خاطر‌نشان کرد: سرعت انتشار پیام و محتوا در فضای مجازی بسیار کم است لذا می‌توانیم از این بستر بهترین استفاده را برای ترویج فرهنگ و مذهب داشته باشیم.

معصومی بیان داشت: مقام معظم رهبری طی دو سال گذشته بر هوش مصنوعی تاکید دارند چون حرکت به جلو هست البته باید به عقبه و پشت‌پرده فضای مجازی هم توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: شناخت ابعاد مختلف فضای مجازی و رسانه‌ای را در نظر بگیریم تا گردانندگان اصلی فضا را به خوبی بشناسیم.

photo7671633301

در این نشست حجت‌الاسلام ابوطالب هنرهوده گفت: تا قبل از عملیات طوفان الاقصی برخی کشورها بدنبال رژیم صهیونیستی می دویدند تا رابطه خود را قوی کنند اما بعد از طوفان همه چیز بر عکس شد.
وی ابراز داشت: امروز شاهد بیداری بسیاری از کشورها در حمایت از مردم فلسطین هستیم دشمنان درصدد هستند که با حملات هوایی مناطق مختلف فلسطین را مورد هجوم و حمله قرار دهند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان افزود: ارتش رژیم صهیونسیتی در بحث امنیتی و اطلاعاتی خود را جز ارتش‌های برتر دنیا می‌دانست در حالی که مقاومت فلسطین ضربه سنگینی به آنان وارد کرد.
وی با استناد به منویات مقام معظم رهبری گفت: اسرائیلی‌ها ضربه‌ای خوردند که قابل ترمیم نیست لذا بعد از طوفان الاقصی بسیاری از کشورها از موضع خود در حمایت از رژیم صهیونستی عقب نشینی کردند.
حجت‌الاسلام هنرهوده افزود: اسرائیلی ها جرأت حمله زمینی به غزه را ندارند این روزها شاهد پیام‌های آمریکایی‌ها به حزب‌الله لبنان  و انصارالله یمن هستیم اما جرأت دادن پیام به ایران اسلامی را ندارد.
وی ادامه داد: رژیم اسرائیل که یک قدرت پوشالی است و قدرت مقاومت در برابر جوانان غزه را ندارد کودک‌کشی را در  پیش گرفته البته این روزها شاهد بروز احزاب گوناگون و دو‌دستگی در اسرائیل هستیم .
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان افزود: اقتدار مردم فلسطین بواسطه مقاومت ایجاد شده در حالی که شاهد ایستادگی جوانان مقاومت در برابر ارتش رژیم صهیونیستی هستیم.

انتهای پیام/