یک خبر خوب در حوزه راهسازی؛

محور زرند-مسجد ابوالفضل دو بانده می‌شود

جاده زرند کوهبنان و داستان‌های تلخ و غم انگیز آن قدمتی ۴۰ ساله دارد و هر سال خبرهای تاسف باری از تصادفات و تلفات انسانی در این جاده به گوش می‌رسد. این مسیر از روزگاران قدیم به علت مجاورت با معادن زغال سنگ و روستاهای به هم پیوسته محل تردد ماشین‌های سنگین و سبک بوده و پس از ایجاد محور زرند - راور در ۲۵ سال گذشته تبدیل به یک جاده ترانزیتی در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر گشته است... اینکه چرا مسئولین و نمایندگان شهرستان در ۲۵ سال گذشته نسبت به دو بانده‌سازی این محور اقدام قابل قبولی را انجام نداده اند، علامت سوال بزرگیست که در این مقال نمی گنجد.

صدای زرند – خوشبختانه در یک سال گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته در سطح استان و کشور مقرر است تا اتفاقات خوبی در راستای دو باندسازی محور زرند – مسجد ابوالفضل و زرند-سیریز اجرایی گردد.

در نشست مشترک فرماندار با مدیر کل راه و شهرسازی که در محل دفتر مدیر کل برگزار گردید فاز اول جاده زرند مسجد ابوالفضل به طول ۱۲ کیلومتر در دستور کار برای دوانده سازی قرار گرفت.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند با تقدیر ویژه از دکتر حافظی مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان به واسطه نگاه ویژه به شهر زرند در حوزه راه شهرسازی و تامین اعتبار ۱۹۰میلیاردی این پروژه از حضور و مشارکت قرارگاه بسیج سازندگی در کنار اداره راه و شهرسازی برای آغاز این پروژه در انتهای سال جاری خبر داد.

دکتر حافظی مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان با اظهار تاسف از اتفاقات ناگوار جاده ای در این مسیر، رسالت سازمان خود را مساعدت در ایجاد جاده های امن برای رفاه و آسایش مردم دانست و خاطر نشان ساخت با پیگیری های صورت گرفته از طرف اداره راه و شهرسازی و فرماندار محترم زرند مسیری را برای تامین اعتبار آغاز این پروژه مهم و حیاتی ایجاد نمایم و قطعا در سال آینده با همراهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی از محل منابع ملی فاز دوم و سوم جاده زرند تا مسجد ابوالفضل علیه سلام را در مسیر دوبانده سازی قرار می دهیم.

انتهای پیام/