مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

همراه داشتن موبایل در مدرسه ممنوع است/ ورود افراد غیرمسئول به مدارس، بدون هماهنگی ممنوع است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر ممنوعیت تنبیه بدنی دانش آموزان در مدارس، گفت: ورود و خروج افراد غیرمسئول بدون هماهنگی حراست به مدارس ممنوع است.

به گزارش صدای زرند، رضا رضایی امروز ۱۷ مهرماه در گردهمایی رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با تبریک پیروزی طوفان الاقصی اظهار کرد: ما در شادی فلسطینی ها سهیم هستیم. این سنت خداست که نمی گذارد فلسطین همیشه مظلوم بماند بلکه پیروز می شوند و مکتب حاج قاسم سبب تشکیل جبهه مقاومت و پیروزی مظلومان عالم می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ورود و خروج افراد غیرمسئول بدون هماهنگی حراست به مدارس ممنوع است، بیان کرد: به هیچ وجه فردی اجازه ندارد بدون هماهنگی وارد مدارس شود.

رضایی با تاکید بر اینکه تنبیه بدنی با هر نوع توجیهی در مدارس ممنوع بوده و با افرادی که مرتکب این تخلف شوند، به شدت برخورد خواهد شد، اظهار کرد: بر اساس ماده ۸۲ آیین نامه، مدیر مدرسه موظف است ممنوعیت تنبیه بدنی را تذکر دهد و در صورت مشاهده تخلف، مراتب را جهت اطلاع و اقدام لازم به اداره آموزش و پرورش منطقه یا شهرستان گزارش دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: براساس آیین نامه اجرایی مدارس، ورود تلفن همراه به مدارس ممنوع است و با توجه به خطرات احتمالی مدیر مدرسه باید این موضوع را با جدیت پیگیری کند.

وی با بیان اینکه مدرسه حریم و حرمت دارد تاکید کرد: بر اساس قانون، ارائه خدمات به افراد بی حجاب ممنوع است و مدارس نیز باید از ورود اولیاء بی حجاب به مدارس جلوگیری کنند.

رضایی از تشکیل کمیته رصد فعالیت های آموزشی، اداری، مالی، تربیتی و پرورشی در سطح اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد و بر تشکیل این کمیته در سطح ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه پرداختن به حاشیه ها ما را از رسالت اصلی خود دور می کند بر تشکل کمیته فوریت های آموزشی و پرورشی در سطح ادارات آموزش و پرورش در مواجهه با بحران ها تاکید کرد.

رضایی از بازدید سرزده از مدارس شهرستان ها و مناطق استان خبر داد و گفت: به گونه ای برنامه ریزی شده که تمامی مدارس استان در سال تحصیلی جاری مورد بازدید و ارزیابی قرار گیرند.

انتهای پیام/