اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان زرند انتخاب شدند (+اسامی)

۸ نفر معتمد اصلی و ۵ نفر معتمد علی البدل هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در زرند مشخص شدند.

به گزارش صدای زرند، “سید رضا حسینی نژاد” فرماندار شهرستان زرند عصر روز جمعه (۱۴ مهر ماه) در حاشیه نشست با معتمدان زرند به منظور انتخاب هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در طول یک ماه گذشته با دریافت نظرات مختلف و بدون در نظر گرفتن سلایق سیاسی، ۳۰ نفر از معتمدین شهرستان زرند را برای انتخاب ۸ نفر به عنوان معتمد اصلی و ۵ نفر را به عنوان معتمدان علی البدل هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان را انتخاب نمودیم و در نظر داریم با عنایت خداوند و همراهی اعضای هیات اجرایی و شورای نظارت زمینه مشارکت حداکثری شهرستان زرند را در انتخابات فراهم آوریم.

حجت السلام شجاعی امام جمعه زرند نیز با بیان اینکه همه آحاد جامعه و حتی مسئولین به یک جریان، گروه و فردی خاص رای می‌دهند، اما وقتی در حوزه مهمی به نام شورای نظارت یا هیات اجرایی انتخابات قرار می‌گیریم حق اظهار نظر و معرفی فرد یا جریانی خاص را نداریم و باید امانتدار این نظام برای حق انتخاب مردم باشیم.

در ادامه این نشست پوررنجبر رئیس شورای نظارت بر انتخابات شهرستان زرند با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده از منتخبین ستاد اجرایی خواست بر اساس دستورالعمل های هیات اجرایی و با رویکردی جهادی همراه یکدیگر باشیم تا بتوانیم همچون دوره های گذشته بیش‌ترین مشارکت را در انتخابات برای شهرستان زرند به ارمغان آوریم.

در پایان نشست، پس از رای گیری آقایان سید محمد حسینی، حاج عباس ایرانمنش، شیخ رضا ایزدی، عبدالوحید جعفری، رضا محمدی، سید رضا محمود زاده و خانم ها سمنبر میرزایی و هاجر ضیاالدینی به عنوان ۸ نفر اعضای اصلی و پنج نفر دیگر به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخابات در زرند انتخاب شدند.

به گزارش صدای زرند، ثبت نام نهایی از داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از مرحله پیش ثبت نام، تایید گرفته اند، ۲۷ مهر به مدت هفت روز خواهد بود.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در شهرستان‌های زرند و کوهبنان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود. حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان زرند انتخاب شدند (اسامی)

انتهای پیام/