فرمانده انتظامی کوهبنان؛

کمتر از نیم درصد جرائم استان مربوط به کوهبنان است

سید رضا اسلامی فرمانده انتظامی کوهبنان در جمع مردم شهرستان گفت: ‌کمتر از نیم درصد جرائم استان مربوط به کوهبنان است لذا کوهبنان جز امن ترین شهرستان های استان کرمان است.

به گزارش صدای زرند، وی ادامه داد: شهروند قانون مدار و پلیس خدمتگزار بعنوان شعار هفته انتظامی در سال جاری است امنیت و آرامش جامعه با همراهی و همکاری مردم و نیروهای امنیتی امکان پذیر است.

سید رضا اسلامی افزود: طی یک سال گذشته دو نیروی ولایت مدار ، جوان و خستگی ناپذیر انتظامی شهرستان به دست اشرار به شهادت رسیدند شهید رسول حسینی و یاسر عبدلی از جمله جوانان برومند شهرستان بودند که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی بیان داشت: شهید یاسر عبدلی شهید غیرت کشور هست که کمتر ویژگی ها و سجایای اخلاقی او بیان شده در حالی که عده ای شعار زن ، زندگی و آزادی می دادند جانش را برای نجات جان دو زن فدا کرد و آسمانی شد.

فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: دست نوشته های شهید عبدلی دل انسان را آتش می زند شهید رسول حسینی هم لیاقت شهادت را داشت که در جریان برقراری وحدت جانش را فدا کرد.

وی ادامه داد: فرمانده انتظامی کوهبنان در راستای تامین امنیت مقام برتر استان را کسب کرده در حالی که اضافه کردن چندین خودرو ، پیگیری احداث ساختمان کلانتری ، تلاش برای استقرار پلیس راه کوهبنان به یزد، خدمت رسانی به سیل زدگان ، نظارت بر فضای مجازی ، آمادگی برای برگزاری انتخابات و… از جمله اقدامات هستند.

اسلامی تاکید کرد: طی سالیان گذشته حضور در در پشت سر ولایت و رهبری در کنار وحدت و همدلی مردم و دلسوزان انقلاب باعث شکست دشمنان شده است .

وی بیان داشت: جا دارد از جوانان بسیجی گشت رضویون که با همکاری نیروهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت تلاش می کنند تقدیر کنیم.

انتهای پیام/