جشن شکوفه ها در کوهبنان برگزار شد

آيين جشن شكوفه ها در شهرستان كوهبنان با حضور فرماندار، مدير آموزش و پرورش، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسوولان شهرستان و جمعی از والدين و دانش آموزان در آموزشگاه پسرانه دهدشتی كوهبنان برگزار شد.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: امروز یک روز تاریخی و ماندگار برای دانش آموزان است در حالی که معلمین و والدین در کنار هم نقش مهمی در تعلیم و تربیت دارند.

رئیس شورای آموزش و پرورش کوهبنان ابراز داشت: در تربیت باید حکمت ، صبر ، متانت و دقت نظر داشته باشیم تا فرزندان خوبی که آینده ساز کشور هستند تربیت کنیم .

مجید توکلی گفت: معلمین نقش مهمی در تعلیم و تربیت فرزندان ما دارند چرا که بچه ها بهترین روزهای زندگی خود را در مدرسه می گذارانند.

رئیس شورای آموزش و پرورش کوهبنان ابراز داشت: بچه های کوهبنان با شوق و ذوق فراوان به مدرسه آمدند و مهمترین روز زندگی خود را آغاز کردند جا‌ دارد که والدین در خانه این جشن را با درایت برای فرزندان خود برگزار کنند.

فرماندار کوهبنان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:در دوران دفاع مقدس دلیر مردان و رزمندگانی دلاور که بعضا از معلمین و دانش آموزان مدارس بودند به جبهه ها شتافتند که غیور مردی خود را به اثبات برسانند تا دیگر هیچ متجاوری گوشه چشمی به کشور ندوخته باشد.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش کوهبنان در حاشیه این آیین گفت: جشن شکوفه‌ها چند سال است در کشور پیش از آغاز رسمی سال تحصیلی با حضور والدین و دانش آموزان در مدارس برگزار می ‌شود و کمک بسیار مناسبی برای کم کردن ترس و استرس بچه‌ ها از فضای مدرسه است.

احمد معصومی افزود: حضور والدین در این آیین به همراه فرزندانشان، ضمن کاستن از دلهره دانش آموزان باعث می شود تا در این ساعات ویژه خاطرات زیبایی را همراه بچه‌ ها ثبت کنند.

وی از اولیای دانش آموزان خواست تا با ارتباط موثر و مداوم با مدرسه در پیشرفت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان با مدیر و کادر آموزشی مدرسه همراه و همگام باشند تا شاهد رشد و بالندگی بیشتر در آموزش و پرورش باشیم.

معصومی افزود: تدوین برنامه های عملیاتی در راستای ترویج و تقویت مستمر و تحکیم فضایل اخلاقی، انس با قرآن و استمرار فرهنگ اسلامی، ایرانی بر اساس معیارهای اسلامی در محیط های تربیتی با استفاده از تمام ظرفیت های آموزشی و تربیتی در دوره ابتدایی از مهمترین اهداف سند تحول بنیادین است.

*عکس: yjc

انتهای پیام/