در هفتۀ دفاع مقدس صورت می گیرد؛

رونمایی از ۶۰ کتاب ویژۀ شهدا در کرمان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس از روز جمعه ۳۱ شهریورماه گفت: شعار این هفته ما متحدیم با رویکرد جهاد تبیین انتخاب شده است.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ محمود مهدوی فر با بیان این که در این هفته ۴۳ برنامۀ محوری و ۱۲۰ زیربرنامه در استان کرمان برگزار خواهد شد، رونمایی از نرم افزار مقر ۴۱ با امکان ارتباط دوسویه، رونمایی از ۶۰ کتاب ویژۀ شهدا و عملیات های دفاع مقدس استان کرمان و همچنین رونمایی از ۲۰ کتاب صوتی را ازجمله برنامه های این هفته بیان کرد.

وی همچنین با اشاره به رونمایی از مجموعۀ مستند مهندسی جنگ خاطرنشان کرد: امسال در روز ۲۹ شهریورماه برنامه ای ویژۀ همسران ایثارگران و شهدا در گلزار شهدای کرمان اجرا خواهد شد.

مهدوی فر ۲۷ شهریورماه در جلسۀ اعلام برنامه های گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفتۀ دفاع مقدس اظهار کرد: در چهار سال اخیر برنامۀ خوبی در آغازین روز هفته دفاع مقدس انجام می شود و آن تشرف به محضر رهبری است که این مراسم امسال نیز ساعت ۹ صبح روز ۲۹ شهریورماه در استان ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد. این ارتباط در کرمان از محل گلزار شهدا و مزار شهید حاج قاسم سلیمانی برقرار می شود.

وی تجلیل از پیشکسوتان افتخارآفرین دفاع مقدس و مقاومت، رژه نیروهای مسلح، حضور در نمازجمعه و سخنرانی پیشکسوتان و غبار روبی گلزار شهدا را ازجمله برنامه های هفته دفاع مقدس در استان کرمان بیان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان ادامه داد: ۱۰۰ نفر از راویان دفاع مقدس در دانشگاه ها، مدارس، ادارات، مساجد و … برای روایتگری دفاع مقدس حضور خواهند یافت.

مهدوی فر برگزاری جلسات نقد کتاب را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس نام برد و افزود: کارگاه آموزشی راوی ویژۀ طلاب، روحانیون و معلمین نیز در این ایام برگزار می شود.

انتهای پیام/