توسط شورای شهر زرند مصوب شد

نرخ سرویس مدارس زرند در سال جدید

شورای شهر زرند در جلسه این شورا نرخ ماهانه سواری را ۶۲۵ هزار تومان و مینی‌بوس و اتوبوس را ۴۲۵ هزار تومان برای هر دانش‌آموز تعیین کرد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شورای شهر پیرامون انتقاد یکی از شهروندان مبنی بر مطالبه کرایه یک میلیون تومانی، سرویس مدارس توسط برخی از واحدهای آموزشی، این شورا تشکیل جلسه داد.

رضا یزدان‌پناه مسئول کمیسیون خدمات شهری شورا در این باره اعلام نمود: در کمیسیون تخصصی خدمات شهری نرخ کرایه سرویس مدارس مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار گرفته و پس از تجزیه و تحلیل کلیه هزینه‌های خودروهای سواری، مینی‌بوس‌ها و اتوبوس‌ها نرخنامه کرایه ماهیانه هر دانش‌آموز برای استفاده از خودروی سواری ۶۲۵ هزار تومان و خودروی مینی‌بوس و اتوبوس ۴۲۵ هزار تومان تصویب گردید و به کمیته انطباق فرمانداری ارسال شده.

وی ادامه داد: اما نظر کمیته انطباق مبنی بر ارائه نظر شورای ترافیک می‌باشد که در نهایت شورای شهر با استناد به ابلاغیه وزارت کشور و قانون وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی، اصرار بر مصوبه خود را به شورای حل اختلاف استان ارسال نموده است.

امیدواریم اداره آموزش و پرورش در راستای همراهی با شهروندان بویژه در این شرایط اقتصادی نابسامان تا اعلام نظر شورای حل اختلاف استان از گرفتن کرایه سرویس مدارس امتناع نماید تا نرخنامه اعلام شده از طرف شورای شهر مورد تصویب قرار گیرد.

انتهای پیام/