نماینده عالی دستگاه قضایی در زرند؛

همکاری سپاه و دستگاه قضایی منجر به جلب رضایت شهروندان می شود

ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری، با همراهی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان طی دیدار با جناب سرهنگ کارگر، فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج زرند انتصاب شایسته ایشان را تبریک گفته و پیرامون مسائل و آسیب های اجتماعی شهرستان به تبادل نظر پرداختند.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان زرند، فرحبخش در این دیدارها بیان داشت: دستگاه قضایی شهرستان همواره در کنار حافظان امنیت برای برقراری امنیت و آرامش مردم شهروندان است.

رئیس دادگستری زرند گزارش مختصری از عملکرد قاطع دستگاه قضایی زرند خصوصاً اقدامات قاطع و موثر در کنترل اغتشاشات سال گذشته و برقراری امنیت ارائه و تاکید کرد در این خصوص اقناع سازی شهروندانی که تحت تاثیر رسانه های معاند و تبلیغات آن ها قرار گرفته اند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در شرایط امروز بصیرت افزایی اهمیت بسزایی دارد و بایستی به مردم نشان داد چه اشخاصی و با چه انگیزه هایی در پشت صحنه اغتشاشات هستند و تاکید کرد گاها افرادی به عنوان الگو در جامعه مطرح شده اند که به هیچ قید و بند اخلاقی پایبند نیستند و زندگی شخصی آن ها نیز سراسر از آسیب است.

فرحبخش با بیان اینکه بخشی از جامعه هنری که طی سال گذشته با شعار «زن، زندگی، آزادی» در اغتشاشات نقش آفرینی کرده و در واقع جنبه غیر انسانی آزادی را در نظر داشته به هیچ عنوان صلاحیت الگو شدن برای فرزندان ما را ندارند، تاکید کرد: بایستی سیاست ها به گونه ای باشد تا با بها دادن به هنرمندان انقلابی ضمن تولید آثاری فاخر هنری، الگو سازی مناسبی برای جامعه انجام گیرد.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان زرند اظهار داشت: مسیر دستگاه قضایی و مجموعه سپاه پاسدار یکی است، چرا که همه سربازان ولایت هستیم و هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوب به مردم و جلب رضایت مندی آنان و افزایش سرمایه های اجتماعی است‌ و تصریح کرد، مجموعه دادگستری و دادسرا با در نظر گرفتن منافع عموم، آمادگی همکاری و حضور در تمامی برنامه ها و اقدامات سپاه را دارد.

وی در ادامه به افزایش سرمایه های اجتماعی با نگاه ویژه به حل مشکلات مردم و درخواست های آن ها پرداخت و گفت: طرح پیشگیری از سرقت پسته که طی سالیان گذشته توانسته است رضایت شهروندان را جلب کند با همکاری مجموعه سپاه، بسیج و گشت های رضویون به انجام رسیده و این مهم می تواند با تسری به دیگر جرائم و آسیب های اجتماعی تقویت شده و همکاری ها ادامه یابد.

رئیس دادگستری شهرستان زرند در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای جناب سرهنگ کارگر در سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، از اقدامات بی شمار فرهنگی و امنیت آفرین سپاه پاسداران تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/