جدایی پایمرد پس از فشارهای فراوان از فولاد زرند

مطابق پیش بینی ها امین پایمرد پس از فشارهای فراوان از تیم فوتسال فولاد زرند جدا شد.

به گزارش صدای زرند، فولاد زرند ایرانیان در سه هفته ابتدایی لیگ برتر متحمل سه شکست شد تا زمزمه های برکناری این مربی به گوش برسد و در نهایت پیش از بازی شش امتیازی با حافظ ساری، این مربی جوان از سمت خود برکنار شد.

پایمرد که در سه بازی ابتدایی فصل که تنها یک دیدار میزبان بود، موفق به کسب امتیاز نشده بود در حالی کنار رفت که بررسی ها نشان می دهد فصل گذشته نیز امتیاز گیری فولاد در اوایل فصل با مشکل روبرو بوده است و در ادامه به روند خوب خود بازگشته است.

آنچه برکناری پایمرد را تسریع کرد مصاحبه عجیب او پس از بازی با آنا صنعت پاسارگاد قم بود که گفته بود امسال چند مربی بیرون از لیگ برتر داریم که بیکار هستند و خرج می کنند که جای من در تیم باشند این در حالیست که تیم‌ ما از لحاظ فنی عالی است و از این تیم در آینده بیشتر خواهیم شنید که با ناراحتی شدید چندین مربی همراه شد و عذرخواهی مدیرعامل باشگاه فولاد زرند را نیز در پی داشت.

حال پس از جدایی پایمرد، خبر ها از حضور مربی بندری در زرند به گوش می رسد و گفته می شود به زودی زرندی ها قرارداد خود با این مربی را اعلام رسمی خواهند کرد.

تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان در هفته چهارم لیگ برتر سه شنبه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۱۶ در خانه از حافظ ساری پذیرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/