پایمرد سرمربی فولاد زرند:

چند مربی بیکار خرج می کنند تا جای من را در تیم فولاد زرند بگیرند

سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند گفت: امسال چند مربی بیرون از لیگ برتر داریم که بیکار هستند و خرج می کنند که جای من در تیم باشند این در حالیست که تیم‌ ما از لحاظ فنی عالی است و از این تیم در آینده بیشتر خواهیم شنید.

به گزارش صدای زرند، “امین پایمرد” سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند در جمع خبرنگاران افزود: کراپ الوند هم با آن همه هزینه بالا و بازیکنان درجه یک سه بازی اول خود را باخته است اما عده ای روی فولاد زرند زوم کرده اند و نمی دانیم چرا به تیم های دیگر فشار نمی آوردند؟

وی ادامه داد: تا آخرین لحظه می جنگم و این تیم را درست می کنم و اگر روزی هم قرار باشد بروم تیم را درست می کنم و می روم.

پایمرد در مورد بازی فولاد و آنا صنعت پاسارگاد گفت: بازی نزدیک و تماشاگر پسندی بود اما آن چه گریبانگیر تیم ما شده عدم گلزنی است و بازیکنان ما از موقعیت های گلزنی استفاده نمی کنند.

وی بیان کرد: امروز موقعیت های زیادی را از دست دادیم و بازیکنان ما در این زمینه از نطر روحی روانی یا جسمانی شاید آماده نباشند و توپ های آخر ما گل نمی شود.

سرمربی فولاد زرند افزود: تیم ما بر می‌گردد و بنده با تمام قوا هستم و بر می گردم و حق من است سرمربی تیم فولاد باشیم چون تلاش کردم تا به این جایگاه رسیدم.

وی ابراز داشت: گله ای از تماشاگران قمی دارم و توقع ما از آنان که از یک شهر فرهنگی هستند این بود که رعایت ادب را می کردند و متاسفانه گاهی بی ادبی به تیم‌ میهمان کردند و نمی دانم زمانی که برد با آن ها است چه لزومی دارد فحاشی کنند یا بطری روی نیمکت تیم میهمان پرتاب کنند.

پایمرد گفت: تماشاگران امسال در سالن ها هستند و از این رو بازی ها خیلی جذاب می شود و دوست نداریم تماشاگران در سالن ها غایب باشند.

به گزارش صدای زرند، تیم فولاد زرند در هفته سوم لیگ برتر فوتسال روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه در سالن شهید حیدریان قم به مصاف تیم آنا صنعت پاسارگاد این شهر رفتند که در پایان با نتیجه ۳ بر یک شکست خوردند.

پخش آنلاین فیلم نشست خبری امین پایمرد سرمربی فولاد زرند ایرانیان پس از شکست خارج از خانه مقابل آنا صنعت پاسارگاد قم در هفته سوم لیگ برتر:

لینک دانلود فیلم

انتهای پیام/