نماینده زرند در دیدار با استاندار یزد؛

مشکلات جاده زرند و کوهبنان به بافق باید برطرف شود

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در دیداربا استاندار یزد گفت: از عوامل مهم در توسعه اقتصادى،اجتماعی،فرهنگی،گردشگری ایجاد و نگهدارى شبکه راه هاى ارتباطی استاندارد می باشد که در بهبود بخشیدن به وضع صنعتى وکشاورزى حائزاهمیت است.

به گزارش صدای زرند، عفت شریعتی ادامه داد:راه های ارتباطی مهمترین ابزار رسیدن توسعه و‌پیشرفت به حساب می آیددرحالی که رشدصنعتی وگردشگری یک منطقه باراه های مناسب چندین برابر می شودودروازه های پیشرفت به روی منطقه گشوده می شود.

وی افزود:جا دارد راه های ارتباطی شهرستان های زرند و کوهبنان که هم مرز با استان یزد هستند برای سهولت در رفت و آمد و کم شدن حوادث جانی ، بهسازی شوند .

به گزارش صدای ز ند،عفت شریعتی خاطرنشان کرد : با تلاش های صورت گرفته باند اول جاده زرند،سیریز،بافق احداث گردید و جاده کوهبنان به سبز دشت و بافق از مسیر سیروس آباد در حال احداث است که این مهم در رونق شهرستان های مذکور ، کوتاه شدن مسیر،صرف جویی دروقت وهزینه موثراست.

نماینده زرندوکوهبنان درمجلس شورای اسلامی ضمن تشکرازتلاش های استاندار یزد ابراز امیدواری کرد طبق قرارداد صورت گرفته جاده سیروس آباد طی ۱۸ماه به بهره برداری برسد درحالیکه بزودی عملیات روکش جاده کوهبنان به خرمدشت به طول ۳۰کیلومترانجام خواهد شد.

وی ازاستاندار یزد درخواست نمود ضمن حضور در شهرستان های زرند و کوهبنان زمینه تعامل،همکاری وهمدلی مسئولین استان های کرمان و یزد گسترش پیدا کند.

photo 2023 07 10 13 06 13

انتهای پیام/