تحلیلی کوتاه بر یک تقدیر متفاوت

نقش فرمانداران در امنیت و رفاه شهرها

خبر تقدیر مدير عامل شرکت توزیع برق استان از فرماندار سیرجان به دلیل کاهش سرقت تجهیزات برق در نوع خود کم نظیر است.

صدای زرند – حسن‌ضیاءالدینی: در دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب با فرماندار سیرجان،از زحمات و تلاش های دکتر یعقوبی پور فرماندار سیرجان در پیگیری جدی در مقابله با سرقت کابل و تجهیزات برق شهرستان،تقدیر و تشکر کرد.

عبدالوحید مهدوی نیا در این دیدار با بیان اینکه در سال های گذشته پدیده سرقت لوازم و تجهیزات از شبکه های توزیع برق،افزایش پیدا کرده بود،گفت:با شجاعت، قاطعیت و درایت فرماندار سیرجان و با تلاش های شبانه روزی عوامل زحمتکش انتظامی شهرستان،سرقت کابل ها و تجهیزات شبکه توزیع برق نسبت به سال های گذشته به شدت کاهش یافته است.

از فحوای این خبر می‌توان این نتیجه را برداشت کرد که وجود فرمانداری باتجربه که راه رشد و پیشرفت را پله پله پیموه‌اند و آشنا به شهر و انتصاب فردی که سال‌ها در یک منطقه (شبانه‌روز)ساکن باشد چه میزان می‌توان در بالا بردن امنیت نقش ایفا کند!

مدیری که ساکن یک شهر باشد و زحمت رفت و آمد هر روزه برای آمدن به محل خدمت خود نداشته باشد،اوقات بیشتری را می‌تواند پای درد دل مردم بنشیند و مرهم زخم‌ها مردمی باشد که از در کلام بزرگان نظام بخصوی امام خمینی(قدس)و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای،ولی نعمت خطاب شده‌اند.