استاندار کرمان مطرح کرد؛

صنایع بزرگ استان از شرکت های تازه تاسیس کرمانی حمایت کنند

استاندار کرمان با تاکید بر حضور بیشتر شرکت های کرمان در نمایشگاه های صنعتی و معدنی استان، گفت: در صورت تحقق این امر شاهد اشتغال، فروش و سرمایه گذاری بیشتری در کرمان خواهیم بود.

به گزارش صدای زرند، محمدمهدی فداکار با بیان این که ما به دنبال تولید قطعات و خدمات رسانی به شرکت های بزرگ توسط شرکت های استان هستیم، خاطرنشان کرد: شرکت های بزرگ استان نیز به شرکت های تازه تاسیس به اشکال مختلف همچون خرید محصول، پیش پرداخت های خوب و پذیرفتن ریسک کالاهای بار اول کمک کنند.

وی ۲۶ خردادماه در بازدید از هفتمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین آلات وابسته، با اشاره به حضور موثر شرکت ها و نمایش قطعات تولیدی و مورد نیاز، افزود: شرکت های تولیدکننده از نقاط مختلف کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

وی اضافه کرد: مشکل و ضعفی که در این نمایشگاه وجود دارد، حضور کم رنگ شرکت های استان کرمان است که امیدواریم در نمایشگاه های بعدی حضور بیشتری داشته باشند.

گفتنی است هفتمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین آلات وابسته، ۲۳ تا ۲۶ خردادماه در محل نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق کرمان با حضور ۹۸ شرکت برگزار شد.

انتهای پیام/