در نشست فرماندهی انتظامی

گلایه از تنزل دادگستری کوهبنان

نشست فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان و جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه و فضای مجازی برگزار شد.

صدای زرند – احسان محمدی کوهبنانی: سرهنگ سید رضا اسلامی فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان گفت: امروزه خبرنگاران جنگاوران جنگ نرم هستند که با وجود آماج زیاد در فضای مجازی و حقیقی فعالیت می کنند و امروزه سنگرسازان بی سنگر خبرنگاران هستند.

او افزود: امروزه خبرنگاران شهرستان کوهبنان در مراسمات شرکت می کنند و بدون منت و چشم داشتی مراسمات را پوشش خبری میدهند که این مهم باعث افتخار است.

سرهنگ اسلامی بیان داشت: ما در بحث بخورد با موتورسیکلت سواران متخلف که مطالبه مردم است در کنار توجه به خواسته های جوانان و وجود کمبود ها از جمله نبود پیست موتور سواری ، استخر شنا و… در شهر ما که جوانان برای تخلیه انرژی خود به موتور سیکلت روی می آورند از خانواده های آنها می خواهیم که اجازه ندهند فرزندشان بدون داشتن گواهینامه رانندگی و کلاه ایمنی از موتور سیکلت استفاده کند.

فرماندهی انتظامی کوهبنان تصریح کرد:در حوزه موتور سیکلت سواران باید اطلاع رسانی صورت بگیرد که آمار های تصادفات در شهرستانی که به بام فرهنگی استان کرمان شهرت دارد، باعث تأسف است.

او ادامه داد: یکی از اهداف نیروی انتظامی شهرستان توجه به شأن و منزلت مردم هست و تلاش می کنیم که مردم از ما راضی باشند و این وظیفه ما است.

او بیان داشت: در بحث تجهیز ناوگان از سال گذشت دو دستگاه خودرو و یک موتور سیکلت به ناوگان نیروی انتظامی شهرستان کوهبنان اضافه شده است. سرهنگ سید رضا اسلامی گفت: متاسفانه تنزل دادگستری شهرستان کوهبنان کار ما را سخت کرده است و پرونده ها باید به دادگستری شهرستان راور منتقل شوند و مردم هم به جهت تردد در مسیر کوهبنان- راور از این موضوع ناراضی هستند که خواستاریم وضعیت دادگستری شهرستان کوهبنان به روال قبل برگردد.

فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان گفت: در حوزه سرقت ها گشت های مضاعف اضافه شده است که نسبت به سال گذشته در شهرستان افزایش موارد سرقت نداشتیم و آمار از ابتدای سال نرمال است.

او افزود: از ابتدای سال ۳۶ مورد دستگیری سارق داشتیم که ۹۰ درصد آنها ارتباط با اعتیاد داشته است همچنین کشف هزار لیتر سوخت قاچاق ،۳ قبضه سلاح شکاری، ۲۳ مورد کشف سرقت و… صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان تصریح کرد: شهادت سرگرد یاسر عبدلی که از نیرو های مخلص بودند در بحث اجرای قانون با احدی تعارف نداشتند و رشادت های ایشان قابل ستایش است.

حمید گلستانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در بحث انجام فعالیت های فرهنگی و هنری نیروی انتظامی یک بازوی قدرتمند است که به واسطه این موضوع از همه پرسنل نیروی انتظامی تشکر می کنیم

او افزود: در آستانه انتخابات هستیم و به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و همچنین از خبرنگاران تقدیر و تشکر می کنم که با نهادها تعامل خوبی دارند.

در پایان خبرنگاران سوالات خود را مطرح و فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان نیز به آنها پاسخ دادند و با اهدا لوح تقدیر از خبرنگاران تقدیر شد.

photo 2023 06 09 11 03 26 photo 2023 06 09 11 03 25

انتهای پیام/