آزادی زیر سایه خورشید

در پی حضور خدام حرم رضوی، در زندان شهرستان زرند، با تلاش و پیگیری دادستان این شهر، یک نفر زندانی در قالب پویش به عشق امام رضا علیه السلام می‌بخشم، آزاد شد.

صدای زرند – فاطمه اکبرزاده: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند، ضمن اعلام این خبر، در خصوص جزئیات ماجرا گفت:از مدتها قبل یکی از زندانیان غیر بومی شهرستان زرند، که در پرونده کیفری محکومیت قطعی حاصل کرده بود،پس از اتمام دوران محکومیت و به دلیل عجز از پرداخت دیه،به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال،در حق شاکی پرونده،و نداشتن ضامن معتبر،در بازداشت بسر می برد.

این مقام قضایی ادامه داد: با حضور خدام رضوی در شهرستان به اتفاق آنها، با پرچم رضوی در زندان شهرستان حاضر شدیم و با وساطت این گروه، مقامات زندان و رئیس دادگستری زرند،شاکی به عشق امام رئوف و مهربانی امام رضا علیه السلام،نسبت به زندانی رضایت بدون قید و شرط خود را اعلام و زمینه آزادی محکوم فراهم‌ شد.

مدعی العموم شهرستان همچنین اضافه کرد: متعاقب حضور خدام رضوی در شهرستان،برنامه هایی جهت اخذ رضایت از اولیای دم پرونده های قصاص نفس نیز، در دستور کار می باشد.

یعقوبی در پایان گفت: در جهت ترویج فرهنگ رضایت و بخشش،پویش به عشق امام رضا علیه السلام می‌بخشم در استان کرمان و سراسر کشور، با هدف آزادی زندانیان قصاص نفس،عضو و مالی از سوم شعبان همزمان با ولادت امام حسین علیه السلام آغاز شده،و تا ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام ادامه خواهد یافت و مقرر شده در پایان این پویش،همایش تجلیل از خانواده های که به این پویش پاسخ داده و طرف های پرونده را مورد عفو و بخشش قرار داده اند در مشهد در جوار حرم امام رضا علیه السلام ،برگزار و از این افراد تجلیل بعمل آید.

photo 2023 05 28 11 58 24

انتهای پیام/