فرماندار کوهبنان در حاشیه مراسم نماز جمعه؛

پیمانکار برای اجرای کار نداریم

همزمان با هفته بسیج سازندگی میز خدمات ادارات کوهبنان در حاشیه مراسم نماز جمعه در مسجد جامع شهرستان واقع در محله انصار برگزار شد.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: در این جلسه فرماندار کوهبنان با تبریک هفته بسیج سازندگی گفت: برای تکمیل جاده کوهبنان به زرند در صدد هستیم که از ظرفیت قرارگاه خاتم و بنیاد مستضعفان استفاده کنیم در حالی که برای تکمیل جاده حدود ۷۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم .

وی ادامه داد: در راستای راه اندازی واحدهای تولیدی خصوصا بسته بندی آب ما پای کار هستیم در بحث صبانور ظاهرا شرکت اراده ای برای انجام کار ندارد در حالی که کوهبنان ظرفیت بالایی در بحث سرب و روی دارد.

مجید توکلی افزود: در بحث سرب و روی کارخانه لیچینگ در کنار شرکت صنعتی احداث خواهد شد ، معدن سرب و روی مگساب نیاز به جاده مناسب دارد تا کارگران با زحمت کمتری در محل کار حاضر شوند.

وی ابراز داشت: دنبال استقرار پاسگاه پلیس راه کوهبنان هستیم‌ ، هنر باید فاخر باشد لذا تلاش می کنیم در برنامه های عمومی که از هنرمندان با تجربه شهرستان بهره ببریم.

فرماندار کوهبنان افزود: برای روکش آسفالت جاده کوهبنان به پابدانا و کوهبنان به ده علی اقدام کردیم اما پیمانکار برای اجرای کار نداریم.

وی تاکید کرد: برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر لازم است که در راستای فرزندآوری و افزایش جمعیت اقدام کنیم در حالی که نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی پیگیر بسیاری از امور در سطح دولت ، مجلس و وزارتخانه هاست.

تخصیص سرویس به دهستان جور برای انتقال نمازگزاران به مصلای نماز جمعه ، پیگیری جهت تکمیل جاده کوهبنان به زرند ، روند کند احداث و پیشرفت واحدهای تولیدی ، تعیین تکلیف شرکت صبا نور برای سرمایه گذاری جهت ساخت کارخانه ، پیگیری جهت استخراج معدن سرب و روی بندر ، مشخص کردن مشاور معدنی فرماندار ، طولانی شدن روند مجوز کارخانه سرب و روی شرکت فلات اریا ، استقرار پلیس راه کوهبنان به زرند ، بیان نتایج سفر وزیر اقتصاد و رئیس مجلس به منطقه ، استفاده از وجود هنرمندان بومی ، حضور روحانی در کمیته فرهنگی شهرداری ، مشخص شدن چارت شهرداری کوهبنان ، بازسازی پارک ها خصوصا پارک خواجه خضر ، پیگیری جهت اشتغال پایدار با فعال کردن معادن، تکمیل استخر شنا ، استقرار تجهیزات پزشکی در بیمارستان و….. از خواسته های حاضرین بود که توسط فرماندار و روسای ادارات مربوطه پاسخ داده شد.

انتهای پیام/