دعوت مشترک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار زرند برای حضور گسترده شهروندان زرندی در راهپیمایی عزت آفرین روز جهانی قدس

عباس ایرانمنش و علی ضیاالدینی در پیامی مشترک از شهروندان زرندی برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش صدای زرند، متن پیام به شرح ذیل میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف، آگاه و انقلابی شهرستان زرند

امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می رویم و برای حمایت از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین آماده می شویم؛ که رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل روز به روز در انزوای بیشتری فرو می‌رود و به وعده صادق مقام عظمای ولایت مبنی بر نابودی این رژیم در آینده ای نزدیک پی خواهیم برد.

اکنون بیشتر از هر زمان ممکن شجره طیبه روز جهانی قدس که یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است؛ چنان می بالیم که امروز به درختی تنومند و نمادی از اتحاد و وحدت همه مسلمانان جهان علیه ظلم سلطه گران جهانی و غاصبان کودک کش صهیونیست بدل شده و چشم همه مردم را در اقصی نقاط دنیا به سوی خود جلب کرده است.

از این رو از عموم شهروندان شهر ولایت مدار زرند بویژه جوانان و نوجوانان این خطه از کوی کویری کریمان و دیار سید الشهدای مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی دعوت می نمایم تا امسال نیز در این روز سرنوشت ساز، بیدارگر و ظلم ستیز؛ پرشور و باشکوه تر از همیشه مشارکت نموده، تا صفحه زرین دیگری در تاریخ پرافتخار استکبار ستیزی، حمایت از مظلوم، وحدت و یکپارچگی شهر را هماهنگ با تمام ملت ایران و نهضت بیداری جهان اسلام را در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذاریم.

بی شک تنها راه مقابله با استمرار گستاخی ها و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی، حضور آگاهانه و لبیک دوباره به تدبیر خردمندانه امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری است؛ و شایسته است نشان دهیم در دفاع از آرمان های به حق ملت مظلوم فلسطین همچنان مصمم هستیم و به یاری خدا پیروزی نهایی از آن مظلومان و حق طلبان خواهد بود که وعده الهی نزدیک است. ان شاءالله

وعده ما جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با ۲۳ ماه مبارک رمضان ساعت ۳۰ : ۱۰ صبح از چهارراه برق به سمت مصلی نماز جمعه شهرستان زرند

عباس ایرانمنش – رئیس شواری اسلامی شهر

علی ضیاالدینی – شهردار زرند

انتهای پیام/