رئیس سازمان آتش‌نشانی

چهار عملیات اطفاء و امداد در ۲۴ ساعت گذشته

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از جان باختن یک جوان زرندی در حادثه دلخراش شب گذشته خبر داد.

به گزارش صدای زرند، مرتضی بخشی با اعلام اینکه نیروهای این سازمان طی ۲۴ ساعت گذشته دوعملیات امداد و نجات و دو عملیات اطفاءحریق داشته اند و روز پر کاری را سپری نموده اند گفت:عملیات اطفای حریق یک دستگاه خودروی سواری پراید و عملیات اطفای حریق در پشت بام یک منزل مسکونی از مهمترین اقدامات این سازمان در این زمینه می باشد.

وی بااعلام اینکه متاسفانه درساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته خبر تصادف جاده ای به مرکز پیام این سازمان مخابره شد گفت: این سازمان با اعزام دو دستگاه خودروی سبک و سنگین(حوالی روستای علی اباد اولیاء) اقدام به ایمن سازی و خروج تنها مصدوم حادثه از خودرو نمودند.

وی با اعلام اینکه در این حادثه خودروی ال ۹۰ به دلایل نامعلومی ازمسیر خود منحرف شده و به باغ حاشیه جاده پرت شده بود ،گفت:با حضور نیروهای اورژانس و تایید فوت این جوان زرندی این عملیات به پایان و محل حادثه تحویل نیروهای انتظامی شد.

مرتضی بخشی در ادامه از خروج یک خودروی سواری دیگر حوالی ساعت ۳ بامداد امروز در نزدیکی روستای همت آباد خبر داد و گفت:خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است.

وی در پایان حضور شهروندان در زمان حوادث را یکی از مشکلات نیروهای امدادی عنوان و خواستار همکاری بیشتر همشهریان با این نیروها در زمان حوادث شد.

photo 2023 04 11 07 50 58

انتهای پیام/