قابل توجه ۷۰۰۰ سهامدار تامیدکو پرسنل فولاد زرند

راه اندازی کارخانه روکش لاستیکهای سنگین معدنی

روابط عمومی شرکت تامیدکو خبر از راه اندازی کارخانه روکش لاستیکهای سنگین معدنی داد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شرکت تامیدکو، در اوایل سال ۱۴۰۰ هیئت مدیره محترم شرکت تامیدکو ایجاد کارخانه روکش لاستیک‌های سنگین معدنی را مصوب نمود که طی حدود دو سال با سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد تومانی این کارخانه به بهره‌برداری رسید و با توجه به مصوبات اخیر هیئت مدیره محترم تامیدکو مبنی بر انتقال فعالیتهای اجرایی و تولیدی به شرکتهای تابعه تامیدکو،این کارخانه پس از بهره‌برداری آزمایشی به شرکت معدنی و صنایع معدنی ارزش آفرین منتقل گردید و در تاریخ ۲۲/۱۲/۱۴۰۱ با حضور و سخنرانی دکتر پورمند، مدیر عامل شرکت هلدینگ میدکو،دکتر رمزی مدیر عامل محترم شرکت تامیدکو و مهندس کریمیان مدیر عامل محترم شرکت معدنی و صنایع معدنی ارزش آفرین، راه‌اندازی رسمی این کارخانه انجام پذیرفت.

مدیر عامل شرکت تامیدکو ابراز امیدواری کرد که با راه‌اندازی اینگونه واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری‌های مشابه در سایر شرکتهای تابعه تامیدکو بتوان سهامداران که بیش از ۱۰.۰۰۰ نفر از کارکنان شرکتهای هلدینگ میدکو می‌باشند، به نحو مطلوبی منتفع نمود.

مدیر عامل محترم شرکت هلدینگ میدکو با توجه به بهره‌برداری کارخانه روکش لاستیکهای سنگین معدنی در آستانه سال نو و عید نوروز ۱۴۰۲ ضمن عرض تبریک و تهنیت، آرزوی سالی توام با موفقیت و سلامتی برای کلیه کارکنان شرکتهای هلدینگ میدکو و تامیدکو نمودند و خاطر نشان کردند که ایده اولیه تولید لاستیک روکش در بازدید از معدن شماره ۴ از دپو و انبار لاستیک‌های مستعمل ایجاد شد و پس از بررسی‌های اولیه به شرکت تامیدکو ماموریت ایجاد کارخانه داده شد.

این کارخانه با ظرفیت تولید ۵۰۰ حلقه لاستیک سنگین ماشین آلات معدنی در یک شیفت در سال فعالیت خود را آغاز نموده است تا نیاز مجموعه های تابعه شرکت میدکو و خارج از مجموعه میدکو را به این نوع لاستیکهای سنگین تامین نماید.

شایان ذکر است که تولید این نوع لاستیک ها علاوه بر جلوگیری از آسیب های محیط زیستی به لحاظ اقتصادی نیز بسیار مفید است و در حال حاضر عمده این نوع لاستیک‌ها در کشورهای توسعه یافته توسط کارخانه‌های مشابه بازیافت و روکش می‌شوند.

photo 2023 04 08 22 41 03 photo 2023 04 08 22 37 27 photo 2023 04 08 22 45 16 photo 2023 04 08 22 44 59 photo 2023 04 08 22 41 05

انتهای پیام/