دستور ویژه ی فرماندار برای سال جدید؛

هیچ پروژه ای نباید معطل دستگاه‌های اجرائی باشد

سیدرضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند در جلسه ی بررسی مسائل و مشکلات پروژه های گردشگری شهرستان با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست محترم جمهوری گفت: برای برون رفت از مشکلات اقتصادی باید تمام موانع را از مسیر سرمایه گزاران برداریم و قطعا در سال ۱۴۰۲ یکی از مهمترین هدفگذاری های دستگاه‌ها باید روی این بخش متمرکز شود.

به گزارش صدای زرند، فرماندار زرند با اعلام اینکه سرمایه گزاران سربازان خط مقدم جهاد اقتصادی هستند که با اعتماد به حمایت و پشتیبانی مسئولان اقدام به سرمایه گزاری در بخش های مختلف کرده اند تاکید کرد: نباید سرمایه گزاران بین دستگاه‌های اداری سرگردان باشند یا اسیر بروکراسی های اداری شوند و قطعا رویکرد امسال ما باید توجه به فرامین امام خامنه ای مدظله العالی و نیز اجرا کردن سیاست های رئیس محترم جمهور باشد و همین اقدامات قطعا به تحقق شعار سال کمک خواهد کرد .

حسینی نژاد در ادامه افزود: ما بعنوان نماینده ی دولت انقلابی و خدمتگزار باید همان دغدغه های رئیس جمهور محترم را داشته باشیم و باید خودمان را متعهد به حل مشکلات اقتصادی کنیم و بازدیدهای دائمی مدیران از پروژه ها می تواند نتایج خوبی بهمراه داشته باشد.

سیدرضا حسینی نژاد خطاب به تمام دستگاه‌های دولتی گفت: نباید سرمایه گزار برای رفع مشکلات پشت درب های بسته معطل شوند بلکه مدیران خود باید پیشقدم برای دیدن مشکلات باشند.

فرماندار زرند پس از شنیدن مشکلات سرمایه گزاران گردشگری، بصورت جداگانه دستوراتی را صادر و خواستار فوریت بخشیدن به آن از سوی متولیان امر شد و افزود:هر گونه تعلل در مسیر سرمایه گزاری در هر بخشی ، قابل چشم پوشی نیست و ضمن برکناری، مدیران متخلف را به دستگاه‌های بازرسی و قضائی معرفی تا بعنوان ترک فعل به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/