دادستان زرند:

با متجاهران به روزه خواری و افرادی که در انظار عمومی کشف حجاب می‌نمایند برخورد قانونی خواهد شد

مردم مومن و فهیم شهرستان زرند در روز طبیعت به حفظ حرمت ماه رمضان و شئونات شرعی و قانونی مقید باشند.

به گزارش صدای زرند، درجلسه کارگروه پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان زرند، که صبح دوشنبه هشتم فروردین در محل دفتر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند و با حضور فرماندهی انتظامی شهرستان و جمعی از فرماندهان یگان های انتظامی برگزار گردید، تمهیداتی برای تعطیلات پایانی نوروز و روز طبیعت اندیشیده شد.

رضا یعقوبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو، توصیه و تذکراتی به مردم فهیم و فرهیخته شهرستان زرند و دستوراتی خطاب به ضابطین صادر نمود.

این مقام قضایی اظهار داشت : تظاهر به روزه خواری حرام بوده و قانونگذار برای آن مجازات حبس و شلاق در نظر گرفته است.

ایشان در ادامه افزود ؛ امسال با توجه به اینکه ۱۳ نوروز در ماه مبارک رمضان است ، چنانچه افرادی در این روز در انظار و اماکن عمومی تظاهر به روزه خواری،کشف حجاب و یا اعمال حرام دیگر کنند برابر مقررات قانونی با آنها برخورد خواهد شد.

وی از مردم مومن و فهیم شهرستان زرند درخواست نمود؛در روز طبیعت به حفظ حرمت ماه رمضان و شئونات شرعی و قانونی مقید باشند.

در این جلسه برای تعطیلات پایان نوروز ،تصمیماتی در حوزه پیشگیری از وقوع جرائم، بویژه سرقت، تامین امنیت مردم، جلوگیری از چالش های ترافیکی در نقاط پر تردد و مناطق گردشگری به تصویب رسید.

در پایان دادستان زرند دستوراتی خطاب به مأموران حفاظت محیط زیست و اداره منابع طبیعی در خصوص جلوگیری از هر گونه تخریب یا تحریق مراتع و عرصه های جنگلی در حوزه منابع طبیعی شهرستان زرند صادر نمود.

انتهای پیام/