رئیس دادگستری شهرستان زرند:

روحانیون تلاش خود را در جهت جذب حداکثری انجام دهند

رئیس دادگستری شهرستان در جمع طلایه داران تبلیغ شهرستان زرند بیان نمودند: حوزه‌های علمیه و روحانیون باید خود را سربازان نظام بدانند، برای نظام كار كنند، برای نظام دل بسوزاند و در خدمت تقویت نظام حركت كنند.

به گزارش صدای زرند، عضو شورای فرهنگ عمومی بیان نمود: طلبه باید دستش از کتاب رها نشود؛ کتاب بخواند، همه جورش را بخواند، در دوره‌ی جوانی بخواند. این ذخیره‌ی حافظه را که بی‌نهایت دارای ظرفیت است، هرچه میتوانید، در دوره‌ی جوانی پر کنید.

دکتر فرحبخش در جمع مبلغان شهرستان عنوان نمود: ابزارهای تسهیل‌کننده، مثل رایانه‌ها و ارتباطات اینترنتی و فضای مجازی و سایبری الان در اختیار شما روحانیون است. اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید، میتوانید یک کلمه حرف درستِ خودتان را به هزاران مستمعی که آنها را نمیشناسید، برسانید.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بیان نمود: در منبرها علاوه بر بیان مسائل دینی به مسائل و آسیب های اجتماعی هم اشاره کنید تا شاید بتوان قدمی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی برداشت

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان تاکید نمودند: با توجه به جایگاه و نقش موثر روحانیت در بین افراد جامعه، لذا مسولیت روحانیت معزز در خصوص وظیفه شناسی نسبت به این جایگاه اهمیت بیشتری پیدا می کند که بایستی قدر این جایگاه را دانست و تلاش بیشتری کرد تا به فرموده مقام معظم رهبری جذب حداکثری را داشته باشیم.

انتهای پیام/