امام جمعه زرند:

تحقق شعار سال راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است

امام جمعه در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریک فرارسیدن سال نو و ایام ماه مبارک رمضان گفت: هدف از نامگذاری سال توسط رهبر بزرگوار انقلاب ایجاد حرکت است، نباید دچار‌ شعار زدگی شویم و باید تلاش کنیم این شعار تبدیل به یک فرمان الزام‌آور هم برای مردم و هم برای مسئولین باشد.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام و المسلمین شجاعی افزود: امروز باید اقرار کنیم برخی مدیران که در رأس ادارات و نهادها هستند این دغدغه را ندارد و شاید شعار آن را بدهند اما برنامه عملیاتی برای آن ندارند.

خطیب نماز جمعه بیان کرد: شعار سال را باید به عنوان شاه کلید حل مشکلات اقتصادی بدانیم و عمیقا باور داشته باشیم تحقق شعار سال راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شجاع گفت: تا زمانی که شاخص قیمت‌ها دلار باشد مهار تورم صورت نمی‌پذیرد، و امروزه بزرگترین معضل ما وابستگی به دلار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شجاعی افزود: جای تشکر دارد از دولت سیزدهم که در تحقق شعار سال گذشته به نسبت سالهای قبل پیشرفت بیشتری داشتیم‌.

وی در خاتمه خاطر‌نشان کرد: آنچه که در تحقق شعار سال گذشته مؤثر بود عبارتند از باور عمیق نسبت به مسئله جنگ اقتصادی، نگاه صحیح به اقتصاد مقاومتی مبتنی بر ظرفیت های داخلی و درون زا، تعاملات سازنده‌ای که در عرصه بین‌المللی اتفاق افتاد خصوص ارتباطاتی که از موضع قدرت با همسایگان و دنیای شرق برقرار کردیم و هماهنگی مطلوب قوای سه گانه در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، همه این نگاه‌ها نوید بخش تحول در حوزه اقتصادی است.

انتهای پیام/