پیام تبریک امام جمعه زرند به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و حلول ماه مبارک‌ رمضان

سال ۱۴۰۱ سالی در هم تنیده از تلخی ها و شیرینی ها، ناکامی ها و کامیابی ها و فرازها و فرودها بود.

به گزارش صدای زرند، متن پیام به شرح ذیل میباشد:

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»

سال ۱۴۰۱ سالی در هم تنیده از تلخی ها و شیرینی ها، ناکامی ها و کامیابی ها و فرازها و فرودها بود.

اوج حوادث پرتنش سالی که آنرا پشت سر گذاشتیم حوادث پاییز بود که دشمنان این مردم، با سوءاستفاده از برخی ضعف‌ها و بی تدبیری‌ها، نقشه ای همه جانبه و ماهرانه کشیدند و روزها و شب های تلخی را رقم زدند تا هم حرکت چرخ های تازه به چرخش درآمده را متوقف کنند و هم همدلی را به تفرقه تبدیل نمایند. اما با تدابیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی بویژه عفو گسترده و همچنین حضور آگاهانه و به هنگام مردم در ۲۲ بهمن و ادامه تلاش دولتمردان، یکبار دیگر ناکامی دشمنان آشکار و نقشه هایشان نقش بر آب گردید.

التهابات بازار ارز، ماجرای مسمومیت مدارس دخترانه و فراخوان های پی درپی، آخرین ترفندهای دشمن در این سال بود تا پایانی تلخ و ناگوار را برای سال ۱۴۰۱ به ثبت برساند و زمینه را برای شروع تلخ تر سال ۱۴۰۲ فراهم سازد اما اینبار نیز با عنایت خداوند و تدابیری که صورت گرفت تیرهایش به سنگ خورد.

اما با همه تلاش‌هایی که صورت گرفته همچنان در حوزه مسائل اقتصادی با چالش‌های فراوانی مواجه هستیم لذا دیده بان بصیر انقلاب، امام المسلمین، امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی باز هم مانند سال‌های اخیر شعار سال را با محوریت اقتصاد و حل مشکلات معیشتی مردم، به مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند.

امیدواریم همه ظرفیت های کشور به ویژه جوانان نخبه و فرهیخته که در این حوزه تخصص دارند بتوانند با بکارگیری تمام استعداد ها، در جهت تحقق این شعار گام‌های مؤثری بردارند و شاهد توفیقات ارزنده‌ای در این مسیر باشیم.

از آنجایی که نوروز امسال با ماه مبارک رمضان مصادف شده است ابعاد معنوی سال جدید پررنگ‌تر و زمینه تحولات روحی و اخلاقی فردی و اجتماعی فراهم تر است.

امید آنکه این تحولات معنوی، با تدابیر و تلاش‌های همه قوا و مجموعه دولتمردان بویژه قوه مجریه، با تحولات مادی و معیشتی تکمیل و سال جدید، سالی نکو و سرشار از دستاوردهای شیرین باشد.

اینجانب شروع سال ۱۴۰۲ هجری شمسی و حلول ماه مبارک رمضان را به محضر حضرت ولیعصر (ارواحنافداه)، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای(مد ظله العالی)، مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان زرند، به‌خصوص خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و تمامی کسانی که در جهت رشد نظام اسلامی و برقراری آرامش و امنیت و اقتدار ایران اسلامی تلاش می‌کنند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم واز خدای تعالی می‌خواهم سال جدید را سال نابودی دشمنان دین و پیروزی اسلام، سال پیشرفت و تعالی کشور ایران قرار دهد.

مهدی شجاعی – امام جمعه شهرستان زرند

انتهای پیام/