سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زرند:

نصب بنرهای نوروزی در قالب ۲۲ مورد جهت افزایش ایمنی سفر مسافران

گشت های مستر و نصب بنرهای راهداری برای افزایش ایمنی سفر مسافران در قالب طرح راهداری نوروزی اجرا شد.

“سیدرضا امیری” روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار صدای زرند، ضمن تبریک سال نو به همه رانندگان و بهره برداران از مسیر، با اشاره به سفرهای نوروزی و نیاز به افزایش ایمنی در جاده ها اظهار داشت: برای ایجاد حساسیت بیشتر رانندگان نسبت به رعایت سرعت مطمئنه و توجه به نقاط خطرساز، بنرهای نوروزی در قالب ۲۲ مورد جانمایی و نصب شده است.

وی توجه رانندگان به بنرهای نصب شده زرد رنگ با علائم هشدار دهنده در حاشیه محورها را خواستار شد و گفت: نصب این بنرها فقط به این جهت است که با توجه به آمار و اطلاعات راهداران، در این نقاط نبود توجه به هشدارها، حادثه ساز بوده و ضروری است رانندگان به محض مشاهده این بنرها هشدارها را جدی بگیرید.

سید رضا امیری گفت: همچنین در راستای افزایش ایمنی، قبل از آغاز تعطیلات بیش از ۶۰ کیلومتر خط کشی جاده ها در بزرگراه زرند کرمان و ابتدای محور زرند راور اجرا تا دید مناسب از جاده برای رانندگان در محورها فراهم شود.

وی گفت: گشت های راهداری به منظور انجام پاکسازی جاده ها و حریم آن، لکه گیری با آسفالت سرد، تعمیر و مرمت تابلوها به صورت مستمر در ایام نوروز مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیز می‌باشند. بازدید از پایانه های مسافربری اتوبوس و سواری و هدایت ترافیک در زمان ازدحام، اعزام اکیپ های ریزش برداری و پاکسازی در محورهای کوهستانی در زمان بارندگی از دیگر اقدامات این اداره در ایام تعطیلات است.

امیری با بیان اینکه مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان در تمامی ساعات شبانه روز به صورت آماده باش فعال است، گفت: مردم، رانندگان و مسافران نوروزی به هشدارها و اطلاعیه های صادره از مرکز مدیریت راهها توجه کنند و شماره ۱۴۱ را برای اطلاع از وضعیت راهها به خاطر داشته باشند.

photo3937591838 photo3937590339 photo3937589760

انتهای پیام/