با اعلام نتایج انتخابات؛

انتخاب جوان زرندی در گروه کشاورزی اتاق بازرگانی کرمان/ هیأت نمایندگان اتاق کرمان مشخص شدند

انتخابات اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد که مهندس مظفر محمدی جوان زرندی با ۱۷۵ رای در گروه کشاورزی اتاق بازرگانی کرمان انتخاب شد.

به گزارش صدای زرند، هیات نمایندگان دهمین دورۀ فعالیت اتاق کرمان، شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱، پس از برگزاری انتخابات برگزیده و اسامی آن‌ها در پایان رای‌گیری اعلام شد.

بر اساس اعلام انجمن نظارت بر انتخابات اتاق کرمان، ۱۵ منتخب این انتخابات شامل ۲ نفر از گروه معدن، ۳ نفر از گروه کشاورزی، ۵ نفر از گروه صنعت و ۵ نفر از گروه بازرگانی که بیشترین آرا را کسب کردند در جمع هیات نمایندگان دهمین دورۀ فعالیت اتاق کرمان قرار گرفتند.

بنا به اسامی اعلام‌شده از سوی اتاق بازرگانی کرمان، لیست “پیشگامان توسعه” برندۀ این انتخابات بوده است.

در گروه بازرگانی، حامد بدرآبادی با ۱۸۵رای، مجید حجت‌نوقی با ۱۷۵رای، محمد صالحی با ۱۷۳ رای، سیدآرش علوی با ۱۶۸رای و محمدرضا بهرامی با ۱۵۱ رای به عنوان ۵ نفر برگزیده انتخاب شدند.

محمدعلی محمدمیرزائیان با ۱۹۳رای، گمحمد افشاری‌پور با ۱۵۵ رای، حمید عزت‌آبادی‌پور با ۱۵۲ رای، علی نقوی با ۱۴۵رای و عباس جبالبارزی‌سربیژن با ۱۰۹ رای، ۵ منتخب گروه صنعت هستند.

در گروه کشاورزی نیز مظفر محمدی با ۱۷۵رای، جلیل کاربخش‌راوری با ۱۵۴ رای و سیدمحمدرضا ترابی‌موسوی با ۱۰۵ رای سه نفر منتخب این گروه شدند.

در گروه معدن نیز سیدمهدی طبیب‌زاده با ۱۸۷ رای و محسن ضرابی با ۱۵۶ رای انتخاب شدند.

لازم به ذکر است، در انتخابات اتاق کرمان ۶۷۲ نفر واجد شرایط بودند که ۳۲۴ نفر معادل ۴۸.۲۱ درصد در انتخابات شرکت کردند.

دهمین دورۀ انتخابات اتاق کرمان شنبه ۲۰ اسفندماه از ۸ صبح تا ۱۹ در محل اتاق کرمان برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، مظفر محمدی جوان زرندی یک فعال بازار پسته و عضو هیأت مدیره اتحادیه خشکبار ایران است. او درباره شرایط بازار پسته و تاثیر نوسانات دمایی و قیمت بر تولید و صادرات پسته در کشور صحبت کرده است. او همچنین یکی از نمایندگان گروه کشاورزی در اتاق بازرگانی است.

photo 2023 03 12 11 52 25

انتهای پیام/