حق مردم و رسانه هاست که بر کار مدیران نظارت کنند

اتاق کار مدیران استان شیشه ای است وحق مردم و رسانه هاست که بر کار مدیران نظارت کنند.

KhalilHomaieهمایی مدیر کل حوزه استاندارکرمان گفت: اتاق کار مدیران استان شیشه ای است وحق مردم و رسانه هاست که بر کار مدیران نظارت کنند.

به گزارش “صدای زرند” به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، خلیل همایی مدیر کل حوزه استاندارکرمان در خصوص طرح اتاق شیشه ای که در استانداری کرمان در حال اجراست، گفت: بر اساس این طرح هیچ چیز محرمانه ای جز در برخی موارد مربوط به شورای تامین در استانداری وجود ندارد و حق مردم و رسانه ها است که بر کار مدیران استان نظارت کنند.

وی با تاکید بر لزوم اجرای قانون دسترسی آزاد به اطلاعات در دستگاه های اجرایی استان، گفت: شفافیت به تسریع روند کارهای اجرایی دولت کمک می کند و باعث می شود مردم به دستگاه های اجرایی اعتماد بیشتری داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: این حق مسلم مردم است که بدانند که خادمانشان در دولت از فرصت هایی که در استان وجود دارد، چگونه استفاده می کنند، ضمن این که این امر به سالم سازی فضای کار و تحکیم اعتماد مردم کمک می کند.

همایی ادامه داد: این اقدام از استانداری کرمان شروع شده است و در همه دستگاه های دولتی در سراسر استان اجرا می شود و درب اتاق مسئولان به سوی رسانه ها و مرم باز است و اگر عیب ونقصی در کارما بود تذکر داده شود تا برطرف گردد.

مدیر کل حوزه استاندارکرمان، در پایان به فضای مطلوب استان برای انجام کارهای اقتصادی و توسعه ای اشاره و خاطرنشان کرد: استاندار کرمان به مدیریت جهادی اعتقاد دارد و توسعه را به عنوان راه کار قطعی نجات استان از محرومیت می داند که همه ی تاثیرگذاران در این امر باید با وفاق و همدلی توسعه استان را رقم بزنند.

وی خاطر نشان کرد: باید از مدیران کرمانی که در راس امور هستند برای آبادانی کرمان کمک بگیریم تا شاهد شکوفایی و توسعه استان باشیم، ضمن این که این امر در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری در سایه عظم ملی و مدیریت جهادی محقق می شود.