بسته خبری از سالن جلسات شورای شهر؛

گرانی های اخیر برای شهروندان و شهرداری قابل تحمل نیست / شهردار زرند مشکلات زیرساختی حوزه ورزش را با همراهی شورا و باشگاه شهرداری حل می کنیم

صد و چهاردهمین جلسه شورای شهر با حضور کامل اعضا و شهردار زرند در سالن جلسات شورای شهر پیرامون مصوبات کمیسیون های تخصصی شورا، مشکلات و برنامه های پیش روی باشگاه شهرداری و بررسی پروژه های پیشنهادی شهرداری در بودجه سال ۱۴۰۲ برگزار گردید.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شورای شهر، در این جلسه ابتدا عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان از اقدام ارزشمند شهرداری و ابتکار شجاعانه مهندس ضیاالدینی شهردار زرند در خرید کارخانه آسفالت که در تاریخ شهرداری بی‌سابقه بود تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد با این اقدام مشکل آسفالت معابر شهر مرتفع خواهد گردید. ایشان همچنین کمیسیون‌های تخصصی شورا را بازوی قدرتمند شهرداری خواند که با برگزاری جلسات منظم و کاربردی در حل مشکلات شهروندان و برنامه ریزی شهرداری برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری را موثر و راهگشا دانست.

مهندس ضیاءالدینی شهردار زرند نیز با ارائه گزارشی از اقدامات شهرداری به گرانی مصالح ساختمانی و اقلام مورد نیاز شهرداری در انجام پروژه های عمرانی اشاره نمود وی گفت گرانی های اخیر برای شهروندان و شهرداری کمر شکن است و تصمیم گیری در انجام پروژه های بلند مدت را با مشکل مواجه می‌نماید.

منتخب شورای شهر حل مشکلات ورزش شهر و باشگاه شهرداری را نیازمند هم اندیشی مدیریت شهرستان دانست و اعلام آمادگی نمود تا زیرساخت‌های متعلق به شهرداری و متناسب با حوزه ورزش را در اختیار باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری قرار دهد.

در این جلسه مسئولین کمیسیون های املاک، فرهنگی، ورزشی، شهرسازی و گردشگری گزارشی از جلسات و مصوبات خود را جهت تصویب نهایی در صحن علنی شورا مطرح نمودند.

انتهای پیام/