استاندار کرمان:

شرکت های صنعتی مکلف به تامین نیازهای خود از داخل استان هستند

استاندار کرمان گفت: براساس ظرفیت های قانونی، شرکت های صنعتی استان را مکلف کرده ایم که بخش عمده ای از خریدهای خود را از داخل استان انجام دهند تا تقویت صنایع کوچک داخلی را در حوزۀ قطعه سازی داشته باشیم و از سوی دیگر به اشتغالزایی و درآمدزایی استان منجر شود.

به گزارش صدای زرند، محمدمهدی فداکار ۱۰ اسفند ماه در اولین همایش تخصصی ارتباط واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک استان افزود: برای پویایی اقتصاد کشور باید شرکت های اتصالی میان شرکت های کوچک و بزرگ برقرار شود و هر اندازه این مجموعه بیشتر در هم تنیده شود آسیب پذیری کمتری خواهد داشت.

وی اظهار کرد: در استان کرمان چند شرکت بزرگ صنعتی وجود دارد که می توانند با همکاری شرکت های قطعه ساز و خدمات جنبی، گام بزرگی را برای توسعۀ استان بردارند.

استاندار کرمان ادامه داد: بخش عمده ای از حساب شرکت های صنعتی در بانک های استان ذخیره است، اما این ذخیره سازی باید به صورت هدفمند انجام گیرد تا به نفع مردم و برای رفع احتیاجات در شهرستان ها کمک کننده باشد.

وی همچنین با اشاره به مشارکت شرکت های صنعتی و معدنی استان در طرح های انتقال آب، تولید برق و انرژی خورشیدی گفت: تولید انرژی خورشیدی را به راحتی می توانیم با توجه به مزیت های نسبی در استان پیش ببریم.

انتهای پیام/