به گزارش صدای زرند، محمد صادقی با اشاره به نحوه عملکرد این سامانه توضیح داد: همۀ کارت های سوختی که در جایگاه ها جا می ماند در این سامانه توسط جایگاه دار ثبت می شود. مردم پس از ورود به این سایت از طریق اینترنت، کافی است که مشخصات خودرو یا دیگر اطلاعات کارت سوخت خود را وارد کنند و می توانند متوجه شوند که کارت سوختشان در کدام جایگاه مانده است.
وی با توصیه به مردم که تلاش کنند تا کارت سوخت خود را گم نکنند، اضافه کرد: تولید مجدد کارت سوخت، هزینه بر و زمان بر است.
صادقی ۲۹ بهمن ماه در گفت وگویی تلویزیونی، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تقاضای صدور کارت سوخت نوشماره و المثنی ثبت شده که بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار کارت سوخت تولید شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.
وی دربارۀ وعدۀ تولید ۹۰۰ هزار کارت سوخت تا پایان آبان ماه امسال که مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران مطرح کرده بود نیز توضیح داد: از نیمۀ دوم آذرماه ۱۴۰۱ صدور کارت های سوخت مردم را آغاز کردیم و مابقی کارت ها که ۳۵۰ هزار عدد هستند تا نیمۀ اول اسفندماه تولید می شوند و در اختیار مردم قرار می گیرند.
مدیر سامانه هوشمند سوخت دربارۀ دلیل تاخیر در تولید کارت های سوخت نیز بیان کرد: تامین تراشۀ موجود در کارت های سوخت به دلیل وارداتی بودن، با مشکلاتی روبه رو شده بود که اکنون برطرف شده است.
وی دربارۀ ضمانت تولید شدن ۳۵۰ هزار کارت سوخت باقی مانده تا نیمۀ نخست اسفندماه با توجه به عملیاتی نشدن وعده های پیشین مسئولان این حوزه، تاکید کرد: با توجه به این که واردات تراشه ها به مشکلاتی برخورده بود، طبیعی بود که گاهی وعده ها عملیاتی نشود، اما اکنون با توجه به برنامه ریزی ها، خرید تراشه ها انجام شده و به مرور در حال وارد شدن به کشور هستند و این قول، بی شک محقق خواهد شد.
صادقی در ادامه دربارۀ دلیل ممکن نبودن انجام استعلام آخرین وضع سوختگیری در دفاتر پلیس + ۱۰ توضیح داد: پس از حملۀ سایبری به سامانه هوشمند سوخت، یکسری الزام های امنیتی برای رعایت از سوی دستگاه های دولتی تعریف شد که باید رعایت کنند. ارتباط دستگاه ها با سامانه هوشمند سوخت، نیازمند رعایت این الزام های امنیتی است که تاکنون این نیازمندی ها رفع نشده است.
وی یادآور شد: به تازگی مجوزی را از سامان پدافند غیرعامل گرفتیم که براساس آن، نرم افزار یادشده را راه اندازی کردیم تا مردم بتوانند مطلع شوند که کارت سوختشان، کجا جا مانده است.
انتهای پیام/
ملحفه هایی که از نایلون، پلی استر یا اسپندکس، نوعی فیبر مصنوعی، تولید شده اند، محل تکثیر باکتری های مضر برای پوست اند.
اعتصاب کامیون داران در برخی شهرهای ایران از هفته های گذشته در جریان است. کاهش سهمیه سوخت کامیون داران و افزایش هزینه های آنها از عوامل مهم اعتصاب گزارش شده است.
ملاقات عمومی روندی عادی برای مسئولان مردمدار است و معمولا یک کار روتین و عادی به منظور رفع مشکلات شهروندان توسط مسئولان ذیصلاح انجام میشود تا در کنار این دیدارهای چهره به چهره با بالاترین مقام آن دستگاه،حساب سلسله مراتب مدیریتی آن دستگاه به دستشان بیاید که در صورت پیچاندن مردم در بروکراسی اداری،خبرش توسط همان مراجعه کننده(فرد پیچانده شده) به مافوقش گزارش میشود!
رئیس حوزه قضایی شهرستان کوهبنان از تشکیل پرونده قضایی برای بررسی علت مرگ یک کارگر در یکی از معادن این شهرستان خبر داد.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال نظر