رئیس کل دادگستری استان کرمان مطرح کرد

ضرورت هم افزایی ظرفیت های قضایی و اجرایی برای توسعۀ اقتصادی

رئیس کل دادگستری استان کرمان هم افزایی ظرفیت های قضایی و اجرایی برای توسعۀ اقتصادی و رونق تولید و اشتغال را مورد تاکید قرار داد و گفت: تاکنون نیز بر مبنای هماهنگی های موجود اقدامات خوبی انجام شده و با توسعۀ تعاملات و هم افزایی توان قضایی و اجرایی می توان گام های بلندتری در مسیر تولید و اشتغال برداشت.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان افزود: ظرفیت های معدنی استان کرمان قابل مقایسه با سایر استان ها نیست و باید از این ظرفیت ها استفادۀ بیش تری صورت گیرد و منافع استان نیز تامین شود.

وی ادامه داد: مسائل اقتصادی، اولویت نخست کشور ماست و از این رو است که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر این موضوع تاکید داشته و در حوزه حمایت از تولید، تکالیفی را برای قوای سه گانه کشور تعیین کرده اند.

وی با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی جنبه های مختلفی دارد و مهم ترین آن، مسئله تولید است، اظهار کرد: اگرچه قوه قضائیه تمام تلاش خود را در مسیر حمایت از تولید به کار گرفته اما با هماهنگی بین مسئولان می توان در این حوزه بیش از گذشته کار کرد.

وی گفت: ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی به صورت فعالانه در راستای رفع مشکلات تولیدکنندگان استان ورود کرده است.

وی اظهار کرد: توسعۀ هماهنگی ها بین این ستاد و ستاد فعال در بخش اجرایی موجب خواهد شد که بتوان کارهای بهتری را انجام داد.

در این جلسه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با تاکید بر اینکه اقتصاد باید مردمی و بدون جناح بندی باشد، اظهار کرد: اقتصاد اگر سیاسی شود، شکست خواهیم خورد.

امیر حسن زاده گفت: معتقدم با نگاه حاج قاسم می توان اقتصاد را به جایگاه اصلی آن رساند.

وی با اشاره به اینکه در کرمان توسعه متوازن محقق نشده و از این رو، نگاه ویژه ای به مناطق محروم داریم، افزود: می توان از ظرفیت های موجود به منظور ایجاد توسعه متوازن در مناطق مختلف استفاده کرد.

انتهای پیام/