کردستانی عضو شورای شهر کرمان مطرح کرد

اعتراض به کاهش نرخ عوارض پسماند اصناف کرمان

عشرت کردستانی عضو شورای شهر کرمان با انتقاد از آنچه که او کاهش نرخ عوارض پسماند اصناف در بودجۀ سال آینده خواند، گفت: تا جایی که بنده در جلسات مربوط به بررسی لوایح عوارض بودجۀ سال آینده حضور داشتم، دربارۀ عوارض پسماند اصناف قرار بر این شد که از سال قبل کم تر نباشد اما روز شنبه در جلسۀ دیگری، ظاهرا صورت جلسه ای که از سوی اصناف آمده، ملاک قرار گرفته است.

به گزارش صدای زرند، او با بیان اینکه هزینه ای از مردم برای اصناف شهر پرداخت می شود و این بیت المال است و باید نسبت به آن حساس باشیم، افزود: قرار بود نرخ عوارض پسماند اصناف به صورت پلکانی واقعی و عادلانه شود ولی از سال قبل کم تر شده است. من اعتراض خودم را اعلام می کنم و تقاضا دارم قبل از ارسال لوایح به فرمانداری، در این موضوع تجدیدنظر شود.

وی ادامه داد: اینکه عوارض اصناف را ببخشیم بهتر است از اینکه رقم حداقلی عوارض بگیریم.

کردستانی همچنین مدعی شد: به خاطر اینکه آقای مویدی (رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا) جزو اصناف هستند و یا احساس حمایت می کنند، بخواهیم حق شهر و مردم ضایع شود به این موضوع معترضم و علنی اعتراضم را اعلام می کنم.

وی در نشست عمومی شورای شهر کرمان در روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه با تاکید بر اینکه نرخ عوارض پسماند اصناف نباید از رقم تعیین شده در بودجۀ امسال کم تر باشد، اظهار کرد: باید زمین های شهرداری را بفروشیم برای حمل پسماند اصناف و تنظیف و هزار و یک کار دیگر و این درست نیست که نرخ واقعی در نظر گرفته نشود.

انتهای پیام/