یلدا با هنرمندان زرندی

به مناسبت "یلدا" اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه پژوهشی و انتشاراتی دارالفنون نشست "یلدای فاطمی" را با حضور برخی از هنرمندان و شاعران شهرستان زرند برگزار کردند.

به گزارش صدای زرند، سیف الدینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند ضمن تسلیت ایام شهادت بانوی آب و آینه حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یلدای فاطمی اظهار داشت: به لطف خدا ما مهمان بانو حضرت فاطمه زهرا (س) هستیم و آرزو می‌کنیم همه یلدای خوبی داشته باشند و انشاالله یلدای انتظار ما به صبح ظهور حضرت مهدی (عج) ختم گردد.

در این نشست حاج اکبر ابراهیمی از خاطرات برگزاری یلدای جبهه‌ها صحبت کردند و اظهار داشت: یلدای رزمنده‌ها سراسر عشق و صمیمت بود و یاد خاطره شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشت.

دکتر زهرا گلستانی مدیر موسسه پژوهشی و انتشاراتی دارالفنون ضمن تسلیت این ایام به بررسی پیشینه یلدا پرداخت و ابراز داشت ویژه برنامه «یلدای فاطمی» بهانه‌ای است تا در کنار آداب و رسوم و سنت‌ها، به مناقب و فضائل آن حضرت توجه ویژه داشته باشیم و امیدواریم همگان از شفاعت آن حضرت بهره ببریم.

در این نشست، شعرخوانی یلدا توسط دکتر وجیهه زمانی، خانم عادله کردی، فاطمه زمانی و شاهنامه خوانی توسط خردسال کوچک دلسا و حافظ خوانی توسط استاد خلیلی مهمترین بخش این نشست بود و هنرمندانی همچون مصطفی عزیزالهی، ابراهیم لشکری نیز مشارکت داشتند.

انتهای پیام/