امتیاز تیم فوتسال لیگ یکی مس سرچشمه در کرمان باقی ماند

مدیر رسانه تیم فوتسال مس سرچشمه که در آستانه انحلال قرار داشت گفت: امتیاز تیم به فولاد بوتیای کرمان منتقل شده و این تیم از این پس در رقابت های لیگ دسته یک فوتسال کشور حضور خواهد یافت.

به گزارش صدای زرند، محمدحسین عرب روز یکشنبه افزود: این انتقال در شرایطی رقم خورد که مدیران شرکت مس سرچشمه در ابتدای این فصل، موافقت شفاهی خود را با حضور این تیم در رقابت های لیگ دسته یک کشور اعلام کرده بودند.

وی اظهارداشت: مدیران شرکت مس سپس به بهانه مصوب نشدن تیم داری حرفه ای این باشگاه سبب انتقال امتیاز آن شدند.

این انتقال در حالی رقم خورد که شرکت ملی مس ادعا کرده بوده باشگاه مس سرچشمه باید در حد کارگری فعالیت کند و همین امر موجب انحلال تیم فوتسال لیگ یکی مس سرچشمه شده بود؛ اما سرانجام با پادرمیانی عده ای از مدیران و پیشکسوتان کرمان امتیاز این تیم لیگ یکی در استان باقی ماند.

تیم فوتسال مس سرچشمه که سال گذشته حضور اثر گذاری را در لیگ دسته اول فوتسال کشور داشت و نتایج قابل قبولی کسب کرد به یک باره و بعد از چند ماه تمرین برای حضور در لیگ دسته اول فوتسال کشور، از طرف شرکت مس منحل و حق امتیاز خود را به تیم فولاد بوتیا ایرانیان کرمان (زیرمجموعه شرکت میدکو) انتقال داد.

بر این اساس ۲۲ آذر ماه تیم فولاد بوتیا با هدایت هادی عبدالهی مربی بومی کرمانی باید در زنجان مقابل اسپیناس در نخستین بازی لیگ دسته اول کشور صف آرایی کند.

انتهای پیام/