روابط عمومی در توسعه فرهنگ و اقتصاد نقش و جایگاه ویژه ای دارند

حبیب الله خنجری گفت:روابط عمومی هنر و علم اجتماعی است که درون وبرون دستگاهها را به هم ارتباط می دهد وبعنوان مشاور یک مدیر و کلیه کارکنان دستگاه اجرایی است .

حبیب الله خنجری گفت:روابط عمومی هنر و علم اجتماعی است که درون وبرون دستگاهها را به هم ارتباط می دهد وبعنوان مشاور یک مدیر و کلیه کارکنان دستگاه اجرایی است .

 

خنجری2به گزارش صدای زرند ، حبیب ا.. خنجری فرماندار زرند ضمن تبریک روز ملی ارتباطات وروابط عمومی به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی،تاثیر روابط عمومی در توسعه را امکان دسترسی مردم به فرصتهای ناب و پایدار برای ارتقاء سطح زندگی خود و دیگران دانست وگفت: روابط عمومی در توسعه فرهنگ و اقتصاد نقش و جایگاه ویژه ای دارند.

 

وی تصریح کرد: روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم ،دستگاههای اجرایی و مسئولین هستند وبا توجه به نامگذاری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی مدیران روابط عمومی بایستی از حالت سنتی به سوی روابط عمومی مدرن والکترونیک با در نظر داشتن هدف آن در جامعه حرکت نمایند وحتی نوآوری در کارها و برنامه های روابط عمومیِ فعال از مولفه های اصلی در توسعه است.

 

فرماندار زرند در پاسخ به این سوال که رشد سازمان تا چه اندازه به رشد روابط عمومی وابسته است؟ اظهارداشت:روابط عمومی در هر سازمان یک واحد پویابرای برای آن سازمان است که هیچ گاه درآن سکون و تعطیلی وجود ندارد.

 

وی افزود:صحت اطلاع رسانی در کار روابط عمومی مهم و بسیار با ارزش است و باید به این امر توجه ویژه ای داشت .

خنجری ادامه داد:در گذشته روابط عمومی ها مسولیت کمتری در قبال نشان دادن سیستم مدیریتی از خود داشتند ولی در حال حاضر بدلیل افزایش مسولیتهاو تخصصیتر شدن روابط عمومیها این شرایط کاری تغییر کرده است،زیرا روابط عمومی هنر و علم اجتماعی است که درون وبرون دستگاهها را به هم ارتباط می دهد وبعنوان مشاور یک مدیر و کلیه کارکنان دستگاه اجرایی است .

فرماندار زرند بیان داشت:نقش روابط عمومی در سهولت بهتر ارتباط با سازمان مخاطب را ،توجه به ارزشهای نهفته در کار روابط عمومی دانست که باعث شده در بسیاری از دستگاهای اجرایی بخش روابط عمومی تبدیل به بخش تبلیغات آن دستگاه شود وکمتر به مفاهیم و ارتباطات دوسویه بین مردم و مخاطبین و مسئولین بپردازد.

وی تصریح کرد:نقش روابط عمومی در ایجادو تقویت فرهنگی توسعه می تواند باعث کشف ومعرفی ظرفیتهای جامعه و بازآفرینی در جامعه شود و از گسستگی و ناپیوستگی جلوگیریها و حداقل کاهش دهنده فاصله و شکاف جامعه و دستگاههای اجرایی باشد .

فرماندار زرند در پایان تاکیدکرد:روابط عمومی کانال ارتباطی سازمان ،مخاطبان و انتقال دهنده نظرات و پیشنهادات و انتقادات مخاطبان به سازمان است.

گفتگواز: مسعود لشکری

صبح زرند