امام جمعه زرند:

انقلاب ما انقلاب شهادت‌ است/ ایران یکی از بازیگران اصلی نظم نوین جهانی در دنیاست

حجت‌الاسلام شجاعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند بیان کرد: بسیاری از صاحب نظران معتقدند دنیا در حال وارد شدن در نظم نوین جهانی، که رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش آموزان بیان کردند و یکی از بازیگران قطعی این نظم نوین، ایران اسلامی است.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام و المسلمین “مهدی شجاعی” امام جمعه شهرستان زرند ضمن تسلیت شهادت شهید رسول حسینی و تشکر از مردم شهید پرور زرند که در تشییع جنازه شهید حضور پررنگ و پرشوری داشتند، گفت: در اولین ساعت خدمت خانواده شهید معظم رسیدم که در برخورد اولیه با پدر و مادر شهید یک احساس عجبیبی بود، مادر شهید اولین شعاری که گفتند مرگ بر آمریکا مرگ بر منافق بود این خیلی درس بزرگی است و با این برخورد ما آرامش پیدا کردیم و این نشان از این است که که تا چه اندازه خانواده های ما بصیر و ولایت مدار هستند.

وی افزود: ارادت خالصانه ای که خانواده شهید داشتند نسبت به ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای عزیز داشتند حقیقتا درس مقاومت‌ و ایستادگی بود.

حجت الاسلام شجاعی در ادامه بیان داشت: الحمدلله که مردم ما و جامعه ما عمدتا با فرهنگ شهادت خو گرفتند و این درسی دارد برابر آنان که دل خوش کردند که با پر و بال دادن به مسائل شهوانی و موضوعات مادی گرایانه، که انقلاب ما را تحت تاثیر قرار دهند.

وی تاکید کرد: انقلاب ما انقلاب شهادت است و هرگز انقلاب ما تحت تاثیر این شهوت ها، هواها و هوس ها قرار نخواهد گرفت.

امام جمعه زرند خاطر نشان کرد: مردم ما این را ثبت کردند که برای دفاع از ارزش های معنویِ کوتاه نخواهند آمد و با همه داشته های خود در میدان دفاع حاضر هستند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید حسن طهرانی‌مقدم گفت: هنر بزرگ شهید طهرانی‌مقدم تربیت افرادی بود که راه او را ادامه دادند، امروز شاگردان شهید طهرانی‌مقدم رونمایی کردند از دست آوردهای بزرگی که در نظم نوین جامعه اسلامی اثر دارد.

خطیب نماز جمعه زرند اظهار کرد: امروز موشک های میان برد قائم امر کوچکی نیست اینکه دشمنان امروز در باتلاق نابودی، اغتشاشات و آشوب راه می اندازند برای این است که از اقتدار جمهوری اسلامی ایران می ترسند.

وی افزود: امروز افتخار می کنیم به برکت خون شهدا به آنچنان پیشرفتی رسیدیم که با فناوری جدیدی که در اختیار داریم نه تنها تل آویو بلکه، می تونیم قلب اروپا را مورد حمله قرار دهیم و حاکمان ظالم از گیتی محو خواهند شد.

حجت الاسلام شجاعی عنوان کرد: بسیاری از صاحب نظران معتقدند دنیا در حال وارد شدن در نظم نوین جهانی، که رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش آموزان بیان کردند و یکی از بازیگران قطعی این نظم نوین، ایران اسلامی است.

وی دلیل این امر را در سه تحلیل بین المللی عنوان کرد و افزود: در دنیا اولین موضوع مهم بحث انرژی است کشور ما از منابع انرژی خوبی برخورد است و حرف برای گفتن داریم، مسئله دوم در بومی بودن فناوری صنایع نظامی است، که کشور ما به برکت نیرو های فرهیخته و تکیه بر توان داخلی، اقتدار دارد و این نقطه تمایز ما با دیگران است.

امام جمعه شهرستان زرند شاخصه سوم را گفتمان سازی در محور مقاومت مطرح کرد و گفت: ما امروز گفتمانی را دنیا راه انداختیم که برا اساس آن گفتمان امروز یمن سوریه و عراق در مقابل دشمن می ایستد و اجازه نمی دهد دشمن به کشورشان تعرض کنند و در دنیا گفتمان مقاومت برکت بیش از خواهد داشت.

انتهای پیام/