نظارت‌ها بر بیمارستان‌های کرمان تشدید می‌شود

در راستای ارزیابی اجرایی شدن برنامه تحول نظام سلامت در سراسر مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان،تیم‌هایی علاوه بر چهار بیمارستان تحت پوشش دانشگاه کرمان به شش بیمارستان تابعه از جمله سیرجان، زرند، راور، شهربابک، بردسیر و بافت نیز اعزام می‌شود.

نوذر نخعی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:در مدت زمان اجرای برنامه تحول نظام سلامت، نظارت‌ها بر بیمارستان‌های کرمان تشدید می‌شود.

NozarNakhei

به گزارش “صدای زرند“، نوذر نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار کرد: در راستای ارزیابی اجرایی شدن برنامه تحول نظام سلامت در سراسر مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان،تیم‌هایی علاوه بر چهار بیمارستان تحت پوشش دانشگاه کرمان به شش بیمارستان تابعه از جمله سیرجان، زرند، راور، شهربابک، بردسیر و بافت نیز اعزام می‌شود.

وی افزود: این تیم‌ها با دید توجیهی و آموزشی در بیمارستان‌ها مستقر می‌شوند تا نحوه پیاده‌سازی هر دستورالعمل را به مسئولان بیمارستان‌ها منتقل کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: در راستای اطلاع‌رسانی بیشتر از نحوه اجرای برنامه تحول نظام سلامت، یک سری تابلوها در بیمارستان‌ها در محل‌های مناسب نصب شده تا اطلاعاتی را به مراجعه‌کنندگان ارائه دهند.

نخعی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برنامه تحول نظام سلامت برنامه سنگینی است، پیش‌بینی می‌کردیم موانع زیادی در پیاده‌سازی داشته باشیم اما با تلاش و زحمت‌های همکاران در سطح بیمارستان‌ها خوشبختانه از آنچه که فکر می‌کردیم، برنامه سریع‌تر و روان‌تر پیش رفت.

انتهای پیام/