یک رهگذر بی‌گناه زرندی در پی تیراندازی اراذل و اوباش کشته شد

مهدی برهانی جوان ۲۸ ساله بی گناه زرندی که ظهر روز دوشنبه (۱۸ مهر ماه) در پی درگیری و تیراندازی فی مابین ۳ نفر از ازاذل و اوباش به دلیل اختلاف قبلی، زخمی شده بود، شب گذشته در اثر جراحات شدید جانش را از دست داد.‌

به گزارش صدای زرند، ظهر روز دوشنبه ۱۸ مهر ماه در صدای زرند خبر «زخمی شدن شهروند بی گناه زرندی با اسلحه» منتشر شد.

ساعاتی بعد یعقوبی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند در گفتگو با صدای زرند، اعلام کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر درگیری فیزیکی ایجاد شده فی مابین سه نفر از اراذل و اوباش،‌ در پی اختلافات قبلی، یکی از متهمان به قصد تیراندازی به طرف مقابل، اقدام به شلیک می نماید که گلوله به شخصی که رهگذر بوده برخورد و موجب بروز صدمات شدید به این شهروند زرندی می گردد.

وی ادامه داد: تمامی عوامل و مشارکت کنندگان در این نزاع مورد شناسایی قرار گرفته اند و یک نفر بازداشت و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر متهمان صادر گردیده است. این نزاع در پی اختلافات شخصی بوده است و هیچ ارتباطی با ناآرامی های اخیر ندارد.

سرانجام در شب گذشته خبر از فوت این جوان بی گناه زرندی می رسد، که عرب پور رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی زرند در گفتگو با سیمای زرند اعلام کرد: دو روز گذشته (۱۸ مهر ماه) در اثر اختلافات شخصی بین تعدادی از اراذل و اوباش، مهدی برهانی که به عنوان رهگذر از این محل عبور می کرده است، تیر می‌خورد و شب گذشته این جوان بی گناه جانش را از دست داد.

وی بیان کرد: این جوان زرندی ۲۸ سال سن داشته و به دلیل شدت جراحات از بیمارستان سینا زرند به بیمارستان باهنر کرمان منتقل شده بود.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی زرند بیان داشت: مهدی برهانی جوان بی گناه زرندی بر اثر جراحات شدید پس از تحمل درد زیاد دارفانی را وداع گفت.

جزئیات بیشتر از نزاع و تیراندازی امروز در زرند /‌ بازداشت یک متهم و تحت تعقیب قرار گرفتن دو متهم دیگر

انتهای پیام/