جزئیات بیشتر از نزاع و تیراندازی امروز در زرند /‌ بازداشت یک متهم و تحت تعقیب قرار گرفتن دو متهم دیگر

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند از بازداشت یکی از عوامل اصلی و تحت تعقیب قرار گرفتن دو متهم دیگر در خصوص نزاع ظهر امروز در این شهرستان خبر داد و گفت: این نزاع در پی اختلافات شخصی بوده است و هیچ ارتباطی با ناآرامی های اخیر ندارد.

به گزارش صدای زرند، “رضا یعقوبی” سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند در خصوص تیراندازی حادث شده در یکی از خیابان های شهرستان زرند اظهار داشت: پس از کسب گزارشی مبنی بر درگیری فیزیکی ایجاد شده فی مابین سه نفر از اراذل و اوباش،‌ در پی اختلافات قبلی، یکی از متهمان به قصد تیراندازی به طرف مقابل، اقدام به شلیک می نماید که گلوله به شخصی که رهگذر بوده برخورد و موجب بروز صدمات شدید به این شهروند زرندی می گردد.

این مقام قضایی بیان کرد: تمامی عوامل و مشارکت کنندگان دراین نزاع مورد شناسایی قرار گرفته اند و یک نفر بازداشت و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر متهمان صادر گردیده است.

یعقوبی خاطرنشان ساخت:‌ خوشبختانه مردم فهیم و ولایت مدار شهرستان زرند طی روزهای اخیر هیچگونه همراهی با اغتششاش گران و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه نداشته اند و همواره پشتیبان و حامی ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا بوده اند که جای قدردانی دارد.

وی هشدار داد: دستگاه قضایی بدون اغماض با کسانی که نظم و امنیت جامعه را به مخاطره می اندازند برخورد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: از شهروندان گرامی نیز تقاضا داریم در برخورد با هرگونه ناملایمت خویشتنداری نمایند و استفاده از ابزار قانون بجای برخورد شخصی پیش گیرند.

وی در پایان تاکید کرد: حمل و استفاده از سلاح گرم و سرد جرم محسوب می شود.

انتهای پیام/