دشمن در حوزه اعتقادی شبهه افکنی می کند

امام جمعه زرند، گفت: امروز دشمن توان خود را بکار گرفته است و در حوزه اعتقادات و باورهای ملت ایران شبهه افکنی می کند.

امام جمعه زرند، گفت: امروز دشمن توان خود را بکار گرفته است و در حوزه اعتقادات و باورهای ملت ایران شبهه افکنی می کند.

 

Reza-KaramiPour

به گزارش صدای زرند به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رضا کرمی پور روز دوشنبه در دیدار اعضای شورای فرماندهی سپاه زرند به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه افزود: ما وظیفه داریم در زمینه شبهه زدایی و آگاهی دادن به مردم در زمینه های مختلف کار کنیم و در این زمینه مسلط باشیم.

وی بیان کرد: این گونه فعالیت ها در حلقه های صالحین حوزه و پایگاه مقاومت که به صورت منظم تشکیل می شود و مورد توجه رهبر معظم انقلاب است باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه زرند گفت: باید در این زمینه بصیرت و آگاهی خود را افزایش دهیم و دشمن را بشناسیم.

وی اظهار کرد: یکی از کارهایی که ائمه معصومین (ع) علیه خلفا بویژه خلفای عباسی انجام می دادند خنثی کردن توطئه های حکام در بحث سیاسی بود.

حجت الاسلام کرمی پور گفت: اگرچه ائمه اطهار (ع) با توجه به شرایط حاکم در زمان خود در همه حال تحت نظر بودند ولی در کنار مباحث معنوی و دینی، بحث سیاسی را نیز دنبال می کردند و در مقابل خلفا عکس العمل نشان می دادند و ما امروز وظیفه داریم راهی را که ائمه برای ما ترسیم کردند دنبال کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه شهید مطهری، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم افزود: بحث عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگرفته از زندگی ائمه معصومین (ع) است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند نیز با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری افزود: محور اصلی برنامه های سال ۹۳ سپاه و بسیج اخلاق محوری است.

حجت الاسلام علی جعفری گفت: بصیرت و اخلاق هر دو در این شرایط اقتضا می کند و تلاش خواهیم کرد وظیفه و رسالتی را که برعهده داریم به نحو احسن انجام دهیم.

جانشین فرمانده سپاه زرند، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند، جمعی از اعضای شورای فرماندهی این ناحیه و شورای بسیج دانش آموزی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

انتهای پیام /