نمایشگاه تصویری ترجمه سوره واقعه در زرند گشایش یافت

نمایشگاه تصویری ترجمه سوره واقعه از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان زرند گشایش یافت.

نمایشگاه تصویری ترجمه سوره واقعه از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان زرند گشایش یافت.

نمایشگاه تصویری ترجمه سوره واقعه در زرند گشایش یافت

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس ، ظهر امروز برای نخستین‌بار در شهرستان زرند نمایشگاه تصویری ترجمه سوره واقعه از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مسئولان فرهنگی افتتاح شد.

غلامعلی دم‌ساز مسئول برگزاری نمایشگاه تصویری سوره واقعه بیان داشت: هدف از راه‌اندازی این نمایشگاه آشنایی بهتر و آسان‌تر مردم با سوره واقعه به صورت تصویری است و در ۱۵ دقیقه با معنی و مفهوم سوره واقعه آشنا می‌شوند.

وی بیان داشت: به منظور ترویج فرهنگ قرآنی این نمایشگاه تاکنون در بیش از ۴۰ شهر کشور برپا شده و اکنون توفیق برگزاری در استان کرمان را داریم که با استقبال مردم از برگزاری نمایشگاه مواجه شدیم.

دم‌ساز عنوان کرد: اجرای این طرح برای  نخستین‌بار در جهان اسلام انجام شده است که پس از استخراج مفاهیم سوره مبارکه واقعه توسط کارشناسان قرآنی به دست نقاشان ماهر خراسان رضوی ترسیم شده است.

این مسئول فرهنگی با اشاره به اثرگذاری بیشتر مفاهیم از طریق نقاشی تصریح کرد: در این طرح ۹۶ آیه سوره واقعه با رنگ روغن و در قالب ۳۱ تابلو به نمایش گذاشته شده است که بازدیدکنندگان را در ۱۵ دقیقه با مفهوم سوره واقعه آشنا می‌کند.

حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند نیز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این نمایشگاه قرآنی تصریح کرد: مردم به ویژه جوانان و نوجوانان این فرصت را غنیمت بشمارند، زیرا این نمایشگاه فقط همین دوره در زرند دایر می‌شود و تکرار نمی‌شود.

به گزارش صدای زرند، نمایشگاه ترجمه تصویری سوره مبارکه واقعه از تاریخ ۱۴ تا ۱۸ اردیبهشت ماه همه روزه در دو نوبت صبح و عصر در سقاخانه ابوالفضل، خیابان چمران زرند در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/