مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند

پایگاه انتخاب رشته کنکور راه اندازی خواهد شد

مدیر آموزش و پرورش زرند انتخاب رشته یکی از مقاطع حساس و سرنوشت‌ساز برای نسل نوجوان و جوان است، چرا که زمینه انتخاب شغل و تشکیل خانواده در سایه این انتخاب ارزشمند رقم خواهد خورد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند، عبدالوحید جعفری گفت از خانواده ها و داوطلبان درخواست کرد به پایگاه‌ آموزش ‌و پرورش اعتماد کنند و از مراجعه به افراد غیرمتخصص بپرهیزند.

جعفری افزود : در چند روز گذشته مشاوران پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش جلسات ویدئو کنفرانسی با سازمان سنجش داشته اند و در جریان اخرین تغییرات و اخبار سازمان سنجش می باشند لذا می توانند بهترین انتخاب رشته را داشته باشند.

اشان در ادامه افزود: به منظور راهنمایی و هدایت داوطلبان کنکور سراسری، آشنایی با رشته های مختلف دانشگاهی و انتخاب مناسب و مؤثر رشته ها، پایگاه تخصصی مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری در هنرستان فنی و حرفه ای الزهرا (س) راه اندازی خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند تصریح کرد : این پایگاه با حضور مشاوران ،اساتید مجرب، به داوطلبان مشاوره تحصیلی وکنکور ارائه خواهد کرد.

عبدالوحید جعفری با تاکید بر اینکه داوطلبان از مراجعه به مراکز بدون مجوز خودداری نمایند،اظهار داشت: هدف از ایجاد این پایگاه مشاوره انتخاب رشته توسط آموزش و پرورش مشاوره‌های گروهی و فردی به منظور جلوگیری از سودجویی و فریب‌کاری مراکز غیرمجاز است.

وی افزود : بهترین افرادی که می‌توانند به دانش‌آموزان مشاوره کنکورو هدایت تحصیلی دهند مشاوران مدارس هستند چرا که با توجه به شناخت ازدانش آموزان و آشنایی با علایق و تیپ‌ شخصیتی آنها می‌توانند کمک کنند.

جعفری با بیان اینکه پایگاه انتخاب رشته آموزش وپرورش تعهد بیشتری نسبت به اطلاع‌رسانی از نحوه انتخاب رشته صحیح به دانش‌آموزان وخانواده‌های آنان دارد؛ گفت: خانواده‌ها وداوطلبان با اطمینان بیشتری برای انتخاب رشته به پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/