رییس دادگستری زرند:

اشتغال‌زایی بزهکاری‌‌ها را کاهش می‌دهد

صبح امروز، ۱۲ مردادماه، مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان با رییس دادگستری شهرستان زرند دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صدای زرند، رییس دادگستری زرند، ضمن تقدیر از زیسکو به دلیل اشتغال‌زایی در شهرستان زرند گفت: به تجربه و تحقیق دیده‌ایم که ریشه بسیاری از جرائم فقر است؛ با این نگاه تلاش شما در ایجاد زمینه اشتغال جوانان در کاهش آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری‌ها بسیار موثر بوده است.

وی یکی از ویژگی‌های بارز زیسکو را تربیت کارکنانی منضبط و مودب دانست که زبان‌زد هستند و تصریح کرد: این ویژگی‌ها نشان می‌دهد که مدیران این مجموعه بسیار کاردان، با تجربه و توانمند هستند.
رییس دادگستری زرند گفت: فعالیت‌های شما تاثیر بسیاری بر ارتفای فرهنگ دارد اما این‌که تمرکزتان را بر تولید معطوف کرده‌ و در گفتارتان به این موضوع اشاره دارید، نشانه شفافیت و صداقت شماست و این صداقت قابل تقدیر است.

وی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولید گفت: قوه قضاییه از کسانی که برای مردم کار می‌کنند حمایت می کند و در شهرستان زرند هم ما در قوه قضاییه از منافع شما که در صف اشتغال و تولید هستید و درکنار تولید به حقوق شهروندان هم توجه می‌کنید، حمایت می‌کنیم.

رییس دادگستری زرند با اشاره به عدم دقت بعضی از منتقدان در نقدهای بیان شده، گفت: گاهی بعضی از بزرگواران فقط یک جنبه از موضوع را می‌بینند و براساس همان شعار می‌دهند و ابعاد و ویژگی‌های دیگر را نمی بینند، مثلا محیط زیست را می‌بینند ولی اشتغال‌زایی را نمی بینند؛ تولید و اقتصاد را نمی‌بینند و نمی‌دانند که همه این‌ها مهم هستند ولی باید در کنار هم دیده شوند.

دکتر سهراب‌نژاد هم در این دیدار ضمن اشاره به فعالیت‌های مجموعه زیسکو و میزان اشتغال ایجاد شده، گفت: در مجموعه میدکو هیچ کدام از مدیران عامل یک سهم از سهام شرکت را ندارند.

مدیرعامل زیسکو تصریح کرد: ما فارغ از نگاه خودمان به این مساله ، وقتی به سبک رفتاری دکتر پورمند هم نگاه کردیم، دیدیم این تصمیم راه درست‌تری است که جزء سهامداران نباشیم.

مدیرعامل زیسکو تاکید کرد: همه ما تلاش می‌کنیم که با تمام توان برای پیشرفت مجموعه و در نتیجه آن، پیشرفت شهرستان تلاش کنیم.

انتهای پیام/