طرح دوستی با یار مهربان/

معرفی کتاب «قورمه سبزی سفید»

نویسنده هدف از نوشتن کتاب «قرمه سبزی سفید» را اینگونه بیان می‌کند: "در حین بررسی مسائل و درگیری‌های خانوادگی متوجه شدم بیشتر مشکلات افراد ناشی از عدم فراگیری مهارتهای زندگی در دوران کودکی است، لذا علاقمند شدم در قالب داستان این مهارت ها را به کودکان آموزش دهم چرا که پیشگیری همیشه مقدم بر درمان است".

نویسنده هدف از نوشتن کتاب «قرمه سبزی سفید» را اینگونه بیان می‌کند: “در حین بررسی مسائل و درگیری‌های خانوادگی متوجه شدم بیشتر مشکلات افراد ناشی از عدم فراگیری مهارتهای زندگی در دوران کودکی است، لذا علاقمند شدم در قالب داستان این مهارت ها را به کودکان آموزش دهم چرا که پیشگیری همیشه مقدم بر درمان است”.

صدای زرند- در این اثر یکی از مهارت‌های زندگی یعنی “کنترل خشم کودکان” با رویکرد آموزش در قالب داستان برای کودکان تدوین شده است.

کتاب “قرمه سبزی سفید” با طراحی سارا علیزاده، قطع خشتی و تمام صفحات رنگی پاییز ۱۴۰۰ در انتشارات دارالفنون شهر زرند به چاپ رسید که علاقمندان می‌توانند برای تهیه آن به انتشارات دارالفنون مراجعه نمایند.

درباره نویسنده کتاب

مریم ضیاالدینی (زاده ۱۳۶۷ – دشتخاک زرند)، تحصیلات کارشناسی خود را سال ۱۳۸۵ در رشته حقوق آغاز و همزمان با تحصیل در این مقطع، نویسندگی در مجلات تخصصی دانشگاه را برعهده داشت.

خانم ضیاالدینی به علت علاقمندی به مباحث روانشناسی و احساس نیاز به مباحث روانشناسی کودکان، مطالعات تخصصی خود را در این زمینه شروع کرد و تصمیم گرفت این رشته را برای ادامه تحصیل انتخاب کند.

وی پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد روانشناسی، علاوه بر تدریس در دانشگاه پیام نور، نویسندگی در حوزه روانشناسی کودکان را آغاز کرد، و دو اثر در زمینه روانشناسی کودک به چاپ رساند و در حال حاضر به عنوان دبیر موسسه “ساحل آرام زندگی” وابسته به اداره ورزش و جوانان به تدریس آموزش مهارت‌های خانواده در سطح شهرستان مشغول می‌باشد.

 

انتهای پیام/