با مصوبۀ مجلس؛

پزشکانی که کارتخوان نداشته باشند، پروانه طبابت‌شان باطل می‌شود

نمایندگان مجلس تمامی صاحبان مشاغل پزشکی را مکلف به استفاده از پایانه‌ی فروشگاهی کردند.

نمایندگان مجلس تمامی صاحبان مشاغل پزشکی را مکلف به استفاده از پایانه‌ی فروشگاهی کردند.

به گزارش صدای زرند، در این ماده واحده تاکید شده که مستنکفین از اجرای این حکم براساس دستورالعملی که حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی با همکاری وزارت بهداشت تهیه می‌شود به پرداخت جریمه یا لغو پروانه پزشکی یا لغو پروانه اشتغال محکوم می‌شوند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه ۱۵ اسفند مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه‌ی بودجه‌ی سال ۱۴۰۱ کل کشور، با بند (و) و جز(۱) بند (ح) تبصره (۶) ماده واحده‌ی لایحه‌ی مذکور موافقت کردند.

در بند جز (۲) بند (ح) تبصره (۶) ماده واحده لایحه آمده است:

«کلیه‌ی صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی و فروشندگان تجهیزات پزشکی که پروانه‌ی کار آنها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا سازمان نظام پزشکی ایران صادر می‌شود و کلیه‌ی اشخاص شاغل در کسب و کارهای حقوقی اعم از وکالت و مشاوره حقوقی و خانواده، مکلفند از پایانه‌ی فروشگاهی استفاده کنند.

مستنکفین از اجرای این حکم حسب مورد و براساس دستورالعملی که حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی (سازمان امور مالیاتی کشور) با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه می‌شود به پرداخت جریمه یا لغو پروانه پزشکی یا لغو پروانه اشتغال محکوم می‌شوند.

انتهای پیام/