بر اساس شنیده‌ها/

فرماندار اسبق زرند دوباره فرماندار می‌شود

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که حسن رحمانی، فرماندار اسبق شهرستان زرند، مهم‌ترین گزینه احتمالی برای فرمانداری زرند می‌باشد.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که حسن رحمانی، فرماندار اسبق شهرستان زرند، مهم‌ترین گزینه احتمالی برای فرمانداری زرند می‌باشد.

به گزارش صدای زرند، هر چند تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تائید نکرده است، اما فرماندار اسبق شهرستان زرند چند ماهی است که بازگشت به کار کرده است.

حسن رحمانی بعد از ۲۷ سال کار در سمت‌هایی چون فرمانداری زرند، رئیس اداره کار زرند، مدیرکل اداره کار کرمان و استان البرز خود را بازنشسته کرده بود و اما شنیده شده است که اخیراً و مجدد بازگشت به کار داشته است.

از آنجا که رحمانی در جرگه ایثارگران می‌باشد، به مفاد قانون اصلاح بند «الف» ماده «۱۰۳» قانون مدیریت خدمات کشوری و همچنین مفاد بند «ر» ماده «۸۷» قانون برنامه ششم توسعه، صرفاً ایثارگرانی (جانبازان، فرزندان شهدا، آزادگان) و همچنین رزمندگان موضوع قانون استفساریه جزء (۶) بند (ث) ماده (۸۸) قانون برنامه ششم توسعه، که دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی کارشناسی باشند، می‌توانند با استفاده از یک مقطع تحصیلی بالاتر، تا (۳۵) سال به خدمت خود ادامه دهند. این موضوع نشان می‌دهد که حسن رحمانی نیز می‌تواند تا حدود ۷ سال دیگر در سیستم اداری کشور فعالیت داشته باشد.

انتهای پیام/