مدیر آموزش و پرورش زرند:

معلم فداکار زرندی تخت بیمارستان را به کلاس درس تبدیل کرد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: بتول خاندانی آموزگار فداکار پایه اول دبستان شهیده صدیقه رودباری تخت بیمارستان را به کلاس درس تبدیل کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: بتول خاندانی آموزگار فداکار پایه اول دبستان شهیده صدیقه رودباری تخت بیمارستان را به کلاس درس تبدیل کرد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند، “حسین کاظمی” ضمن قدردانی از فداکاری‌های معلمان در دوران کرونا و ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل این معلم وظیفه‌شناس، گفت: معلمان ما، کلاس درس را حتی روی تخت بیمارستان ترک نمی‌کنند تا در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان میهن اسلامی ما خدشه‌ای وارد نشود.

وی افزود: معلمان ما حتی ساعت خاصی را برای تدریس انتخاب نکردند تا استرس و نگرانی به دانش آموزان وارد نشود و بدون حساب ساعت کاری تمام ساعات شبانه‌روز آنلاین هستند تا مشکل دانش‌آموزان در درس ها حل شود و حتی برای رفع مشکلات خانواده‌ها در تدریس نیز آماده هستند.

کاظمی تصریح کرد: بتول خاندانی آموزگار فداکار پایه اول دبستان شهیده صدیقه رودباری به‌دلیل بیماری در بیمارستان سینا این شهرستان بستری شد و در طول این مدت کلاس‌های آنلاین وی برقرار بود.

گفتنی است این معلم فداکار در گفتگویی اعلام کرد: هر ساعتی دانش‌آموزانم تکالیف‌شان را ارسال کنند می‌بینم و با کمال آرامش به آنان آموزش می‌دهم، افتخارم این است که معلم هستم؛ چرا که اولین کلمات را در زندگی از من یاد می‌گیرند و به شغلم افتخار می‌کنم. و در تمام روز‌های آموزش اجازه ندادم خدشه‌ای به آموزش دانش‌آموزان وارد شود و از این جهت به خودم افتخار می‌کنم.

 

انتهای پیام/