نائب رئیس شورای شهر زرند:

زمانبندی پروژه‌های شهرداری در دستور کار قرار گیرد

در هفتمین جلسه شورای شهر زرند که همچنان انتخاب شهردار زرند موضوع اصلی این شورا محسوب می‌شود، نائب رئیس شورای شهر زرند بیان داشت: مشغله انتخاب شهردار نباید ما را از دیگر پروژه های شهرداری غافل کند و زمانبندی پروژه‌های شهرداری باید در دستور کار قرار گیرد.

در هفتمین جلسه شورای شهر زرند که همچنان انتخاب شهردار زرند موضوع اصلی این شورا محسوب می‌شود، نائب رئیس شورای شهر زرند بیان داشت: مشغله انتخاب شهردار نباید ما را از دیگر پروژه های شهرداری غافل کند و زمانبندی پروژه‌های شهرداری باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش صدای زرند، عصر روز گذشته (یکشنبه ۳۱ مردادماه) هفتمین جلسه شورای شهر زرند برگزار شد که در این جلسه سیدعباس تهامی، شهرداری را به لحاظ نیروی انسانی متورم دانست و اظهار داشت: چاره کار، تعدیل نیرو نیست بلکه باید انگیزه کار را در نیروهای شهرداری تقویت کرد.

وی در خصوص انتخاب شهردار اظهار داشت: باید تمام توان خود را به کار گیریم تا از بین افراد توانمندی که مطرح می‌شوند، یک فرد که در حوزه مدیریت شهری بهترین گزینه است برای سکان‌داری شهرداری انتخاب شود.

وی با بیان اینکه چینش نیرو برای ایجاد یک سیستم قوی در شهرداری بسیار مهم و ضروری است، افزود: شهردار آینده باید بهترین چینش نیروی انسانی را در مجموعه شهرداری داشته باشد.

وی از عدم پیشرفت پروژه‌های شروع شده در دوران شهردار قبل انتقاد و با اشاره به پروژه‌های میدان‌های امام و دانشگاه و عقب‌ماندگی کار در لکه‌گیری حفاری‌های ناشی از فاضلاب شهری، تصریح کرد: در این روزها که مهم‌ترین کار شورا انتخاب شهردار است، به عنوان ناظر نباید از سایر عملیات‌ها، پروژه‌ها و فعالیت‌های شهرداری غافل شویم.

نایب رئیس شورای شهر زرند از مسئولین کمیسیون‌ها خواست که با جدیت کار خود را آغاز و اعضاء، مشاورین و متخصصین حوزه کاری خود را انتخاب و نظارت و پیگیری شایسته در حوزه‌های مختلف شهرداری را انجام دهند.

تهامی با اشاره به زمان‌بندی پروژه های شهرداری اظهار داشت: پروژه های شهرداری باید زمان‌بندی مشخصی داشته باشند. پایان هر پروژه باید مشخص باشد. طولانی بودن پروژه حلاوت و شیرینی آن پروژه را ازبین خواهد بود.

او از میزان متراژ تعیین شده ساخت و ساز در شهر ابراز نارضایتی کرد و از مسئول کمیسیون املاک و شهرسازی خواست تا پیگیری‌های لازم را برای اخذ مجوز از مراجع ذیربط جهت تفکیک زمین‌های مسکونی زیر ۲۰۰ متر را در دستور کار قرار دهد.

سیدعباس تهامی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه فرهنگی شهرداری در سیاه‌پوش کردن شهر در ایام محرم، اظهار داشت: توقعات برآورده نشد. با اینکه از سال قبل بهتر بود اما راضی کننده نبود. وی ابراز امیدواری کرد که کمیسیون فرهنگی شورا و مجموعه‌ی فرهنگی شهرداری در برنامه‌ها و مراسم آینده با قدرت بیشتری وارد عمل شوند.

نایب رئیس شورای شهر زرند که در عدم حضور رئیس شورا مدیریت جلسات شورا را در هفته‌های اخیر برعهده دارد، در خصوص میراث فرهنگی و گردشگری شهر اظهارداشت: اقداماتی برای ساماندهی و زیباسازی برج زرندوئیه در دوره قبل شورا انجام شد، اما متاسفانه ابتر ماند از مسئول کمیسیون گردشگری تقاضا می‌کنیم که پیگیری‌های مجدد تا حصول نتیجه انجام شود.

لازم به توضیح است که پس از صحبت‌های نایب رئیس شورا شهر، بحث و تبادل نظر در خصوص انتخاب شهردار از سر گرفته شد.

 

انتهای پیام/

تنظیم خبر: جواد زمانی (بر اساس پیام روابط عمومی شورای شهر)