درخواست جمعی از اهالی روستا فتح آباد علیا از نماینده زرند و کوهبنان

در روز قیامت قومی از امت من درحالی که بر منابری از نور هستند محشور می شوند. اینان بر پل صراط همانند برق (جهنده) رد می شوند و نورآنها چشم ها را خاشع می کند، این گروه انبیاء و شهدا و صدیقین نیستند، اینان قومی هستند که حوائج مردم به دست آنها برآورده می شود.پیامبراکرم (ص)

در روز قیامت قومی از امت من درحالی که بر منابری از نور هستند محشور می شوند. اینان بر پل صراط همانند برق (جهنده) رد می شوند و نورآنها چشم ها را خاشع می کند، این گروه انبیاء و شهدا و صدیقین نیستند، اینان قومی هستند که حوائج مردم به دست آنها برآورده می شود.پیامبراکرم (ص)

به گزارش صدای زرند؛ متن درخواست به شرح زیر میباشد:

خدمت نماینده محترم و ولایی و انقلابی مردم در مجلس شورای اسلامی سرکار خانم دکتر شریعتی

عرض سلام وادب و احترام داریم
دو درخواست شهروندان روستای فتح آباد علیا زرند کرمان به شرح ذیل جهت استحضار حضرتعالی و پیگیری و ارسال نتیجه حضورتان ارسال میگردد.

در مرحله اول تبریک ویژه دارم به مناسبت آغازبکار یک دولت انقلابی و ولایی به کلیه خدمتگذاران و مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی

۱-همانگونه که مستحضر هستید در بازدیدی که چندی پیش از روستای فتح آباد علیا زرند داشتید مسائل و مشکلاتی به نظر حضرتعالی رسید که یکی از انها جاده خاکی بطول ۲کیلومتر که ۳۰سال زیرسازی آن انجام شده لیکن آسفالت نشد مکاتبات زیادی با اداره راه استان شهرستان و فرمانداری و استانداری و معاون عمرانی استانداری و بخشداری انجام شده لیکن متاسفانه پاسخ درستی برای اجرا و آسفالت ۲کیلومتر اسفالت که این روستا را از بن بست در می اورد و به جاده اصلی وصل میکند ندارند و نمیدهند.مستمرا توسط شوراهای اسلامی و دهیاری این روستا پیگیری انجام لیکن به دلیل کم لطفی برخی دستگاههای اجرایی این امر پس سالیان سال محقق نشده است وبا توجه به اینکه زیر سازی جاده شهید ناصر یوسفزاده تا حدودی مطلوب می باشد قرار بوده در سال۹۲ آسفالت بشود.جهت راه اندازی و اسفالت آن باهمکاری و همدلی دستگاههای زیربط همچون بخشداری ؛فرمانداری؛استانداری اقدام لازم معمول تا ماهم بتوانیم همچون دیگر روستاهها از این بن بست خارج و پیشرفت خوبی داشته باشیم.لازم به ذکر است این طرح بایستی در کمیته برنامه ریزی فرمانداری زرند تصویب و تامین اعتبار شود.

۲-قلعه فتح‌آبادعلیا در استان کرمان و شهرستان زرند واقع شده است. نام اثر در فهرست آثار ملی ایران: قلعه فتح‌آباد قدمت و دوره تاریخی: قاجاریه آدرس قلعه فتح‌آباد زرند : کرمان، زرند، استان کرمان، شهرستان زرند، فاصله دو کیلومتری جاده کرمان زرند، سمت چپ جاده، غرب روستای فتح آباد شماره ثبت ملی: ۱۱۸۷۷ تاریخ ثبت: ۱۳۸۴/۰۳/۱۸قلعه فتح‌آباد یکی از آثار ملی ثبت شده ایران در زرند است که قدمت آن مربوط به قاجاریه می باشد و در تاریخ ۱۳۸۴/۰۳/۱۸ به شماره ثبت ۱۱۸۷۷ در مجموعه آثار تاریخی ایران ثبت شده است. نشانی این اثر ملی ثبت شده زرند استان کرمان، شهرستان زرند، فاصله دو کیلومتری جاده کرمان زرند، سمت چپ جاده، غرب روستای فتح آباد می باشد. استان کرمان دارای جاذبه های گردشگری، باستانی و طبیعی بسیاری است که قلعه فتح‌آباد شهرستان زرند یکی از آثار تاریخی و دیدنی این استان می باشد لذا این آثار باستانی کلا داره تخریب میشود لذا جهت مرمت و بازسازی این قلعه دستورات لازم مبذول فرمائید

باتشکر شورای اسلامی و جمعی از شهروندان روستا فتح آباد علیا

انتهای پیام/